Härjedalskök seriösa?
Mina föräldrar köpte köksluckor av Härjedalskök 2017Det kom en säljare som var otroligt trevlig till dom och visade köksluckor ,dom bjöd på kaffe å allt va trevligt.
När säljaren var klar så var det dags för priset , min mamma förklarade att dom skulle fundera på om dom skulle köpa så blev säljaren plötsligt som förbytt .
Han började flyga runt i köket och säga att man måste allt köpa kök när man tagit hit säljare på kvällstid.
Då presenterade han priset som var 86500:- för nya luckor å lådor , sen skulle dom få 20% rabatt samt rot avdrag å då blev priset 69900:-
Då sa min mamma att dom skulle fundera .
Säljaren blev helt tokig å skrek å gormade å talade om att man måste bestämma sig nu å nu å nu å nu...
Mina föräldrar vågade inte annat än säga ja ock säljaren började mäta skåp luckorna ,
Min mamma skrev på papperen å säljaren försvann utan att säga nått!
Min mamma ringde mig då å grät när hon berättade vad som hänt , jag ringde direkt säljaren som naturligtvis inte svarade.
Dagen efter ringde jag Härjedalsköks kundmottagning som förklarade att jag måste prata med säljaren om att hoppa av affären.
Jag förklarade att jag sökt honom utan att få svar så hon skulle söka honom.
Säljaren ringde upp dagen efter och frågade om jag var förmyndare till mina föräldrar eftersom jag ringt , då förklarade jag som det va å han skrek å gormade om att dom skulle få betala en avgift för dom hoppade av ( Expeditionsavgift)
Mina föräldrar fick betala 1800:- för att få ut säljaren ur huset !
ALDRIG NÅGONSIN HÄRJEDALSKÖK!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-07 11:30
Kul läsning