Sollentuna
Hej. Söker några promenad kompisarsom bor i Sollentuna. Är du intresserad? Kan helger mest.
Hej. Söker några promenad kompisarsom bor i Sollentuna. Är du intresserad? Kan helger mest.
Jag bor i sollentuna.
Hej. ????. Var i Sollentuna bor du? Har du barn? Själv har jag en tonåring.
Jag bor också i Sollentuna :) Var bor ni?
Jag bor nära centrum. Så om ni är intresserade såskulle vara jättekul om vi kunde bli några st. Bara så att ni vet så bär jag slöj...säger det innan så att ni inte blir chockade ifall vi ses. Haha. Skämt åsido ......vore kul med lite nya vänner....
Japp, tre barn :)
Bor också nära c :) hur gamla är ni?
Över 30 år haha men under 40. ????
Över 30 år haha men under 40. ????
Också mamma i Sollentuna...
Också mamma i Sollentuna...
Va kul att det är många som är från Sollentuna som vill ses o ta promenader. Om ni vill så kan vi ses nån gång nästa månad i centrum eller nåt o lära känna varann lite. Vill gärna komma igång med promenaderna så fort som möjlig ????
Va kul att det är många som är från Sollentuna som vill ses o ta promenader. Om ni vill så kan vi ses nån gång nästa månad i centrum eller nåt o lära känna varann lite. Vill gärna komma igång med promenaderna så fort som möjlig ????
www.facebook.com/groups/1638030596264801/
Gjorde en hemlig grupp ifall man inte vill lägga till som vän ännu men kunna prata mer privat iaf :)
Ojdå. Har ingen Facebook. Men ni kan messa mig privat om ni vill. Och absolut ta med barnen. Bara kul med barn.
Kul gärna promenad!
Jag vet inte hur hemlig grupp fungerar?
Kul gärna promenad!
Jag vet inte hur hemlig grupp fungerar?
OH ok. Så kallt men så skönt ändå vara ute o få frisk luft...hoppas vi kan komma igång snart. Tappa inte intresset. .tack