Er värsta dejt
Berätta om er sjukaste/konstigaste/pinsammaste dejt
Berätta om er sjukaste/konstigaste/pinsammaste dejt
Kom hem till en dejt och hade mens och skulle duscha av mig och byta om till sovkläder kände hur det var jättekvavt i luften i duschen, men klädde av mig och drog för draperiet, då det ramlade ner flera spindlar, och jag insåg varför duschen var så kvav,
Behöver jag beskriva hur resten av hans lägenhet var i för skick ? (och hur många svarta "prickar" och "fläckar" man såg överallt på hans vita tak?)
Jag stod mitt i ett spindelbo.
Jag gick på dejt med en kille jag inte kände alls. Han jobbade på mitt jobb och kom fram en dag och frågade om jag ville gå ut med honom. Han var rätt snygg, jag hade aldrig lagt märke till honom men blev väl lite smickrad när han sa att han kollat in mig ett tag. Visst tänkte jag.. får skylla på att jag bara var 19 år.
Vi skulle träffas på stan och ta en fika tillsammans. På väg till caféet så småpratar vi, och med jämna mellanrum talar han om för mig hur länge vi hade gått. Typ; nu har vi gått 9 minuter. Vi har gått 3 minuter sedan den och den affären, osv osv. Det är 98 steg längs det här kvarteret och liknande. Först flinade jag lite när han sa så, men sen fattade jag att det var nåt knepigt han hade för sig, att han var rätt knepig.
På caféet tog samtalsämnena slut. Rätt snabbt. Jag skyndade mig att äta upp mitt fika och började fundera på hur snabbt jag skulle kunna runda av. Sa nåt om att det nog var dags att dra mig hemåt. Ja, din buss går kl 21.37 svarade han blixtsnabbt, han kunde hela min busstabell (kanske alla busstabeller?), och det tar 8 minuter att gå så då behöver vi gå senast 20.59, men lika bra att gå kl 20.56 för att vara på den säkra sidan... Jag dog sakta inombords och vi satt kvar en stund tills det var dags att gå.
Utanför caféet började vi dividera om han skulle följa mig till bussen eller inte, han ville, jag ville inte. Fast jag försökte lägga fram det fint, att jag klarade mig, det gick bra att gå själv...
Då, helt plötsligt, utan nån som helt förvarning eller feeling så kastar han sig mot mig och försöker kyssa mig!!! Jag backar instinktivt flera steg bakåt så jag hamnar ut på gatan och en bil måste tvärbromsa. Först då fattade han att jag nog inte var så intresserad. Vi sa hejdå och jag småsprang till bussen. Han dit flera minuter innan den gick.
Vi hälsade inte på varann på jobbet efter det.
Jag gick på dejt med en kille jag inte kände alls. Han jobbade på mitt jobb och kom fram en dag och frågade om jag ville gå ut med honom. Han var rätt snygg, jag hade aldrig lagt märke till honom men blev väl lite smickrad när han sa att han kollat in mig ett tag. Visst tänkte jag.. får skylla på att jag bara var 19 år.
Vi skulle träffas på stan och ta en fika tillsammans. På väg till caféet så småpratar vi, och med jämna mellanrum talar han om för mig hur länge vi hade gått. Typ; nu har vi gått 9 minuter. Vi har gått 3 minuter sedan den och den affären, osv osv. Det är 98 steg längs det här kvarteret och liknande. Först flinade jag lite när han sa så, men sen fattade jag att det var nåt knepigt han hade för sig, att han var rätt knepig.
På caféet tog samtalsämnena slut. Rätt snabbt. Jag skyndade mig att äta upp mitt fika och började fundera på hur snabbt jag skulle kunna runda av. Sa nåt om att det nog var dags att dra mig hemåt. Ja, din buss går kl 21.37 svarade han blixtsnabbt, han kunde hela min busstabell (kanske alla busstabeller?), och det tar 8 minuter att gå så då behöver vi gå senast 20.59, men lika bra att gå kl 20.56 för att vara på den säkra sidan... Jag dog sakta inombords och vi satt kvar en stund tills det var dags att gå.
Utanför caféet började vi dividera om han skulle följa mig till bussen eller inte, han ville, jag ville inte. Fast jag försökte lägga fram det fint, att jag klarade mig, det gick bra att gå själv...
Då, helt plötsligt, utan nån som helt förvarning eller feeling så kastar han sig mot mig och försöker kyssa mig!!! Jag backar instinktivt flera steg bakåt så jag hamnar ut på gatan och en bil måste tvärbromsa. Först då fattade han att jag nog inte var så intresserad. Vi sa hejdå och jag småsprang till bussen. Han dit flera minuter innan den gick.
Vi hälsade inte på varann på jobbet efter det.
Mötte en äldre man (enligt mig var det ingen dejt)
på en fika. Vi pratade mycket för jag är enklaste människan att samtala och bli bekväm med. Men det tog inte lång tid så nämner han att han behöver hitta en fru för hans mamma tjatar om att han måste ge henne barnbarn och han börjar bli gammal (han var 35+ någonting) och att det börjar bli bråttom. Efter det avrundade jag och gick därifrån (och såg mig aldrig om!) Han skröt även om att psykiskt sjuka tjejer blev kär i han på jobbet (han jobbade i psykiatrin)
Attraktiv snubbe. Fast jag var ju inte ens ute efter att dejta honom?
Blev ihopparad med kollegans bror som jag sett en gång tidigare... i mörker.
Han bjuder iaf hem mig på en kaffe.
Kör dit och han möter mig på parkeringen.
Killen har långt hår med toffs, ok ingen fara på taket. Går som om han hade två tv apparater under armarna... för övrigt ganska klen kille och kort!! Jag är hyfsat lång. Han har jeans från 90-talet med lite bootcut och en knall lila tisha med tryck.
Kommer upp i lägenheten och hör lugn romantisk musik... kliver in och möts av ett HAV av levande ljus. Fick fullkomlig panik! Men stannade på en kaffe och drog sen fort som fan hem!
Nr 2.
Bokat dejt med en kille som ska hämta upp mig i sin bil som han skrutit så mkt om... en BMW.
Hoppar in i bilen där han sitter ihoptryckt i förarsätet. Hans parfym golvar mig nästan och jag vill bara kräkas. Han undrar vart bi ska åka och jag föreslår att vi kan ta en tur till vattnet som är i närheten. Sagt och gjort, ingen annan är där. Plötsligt tar han tag i min hand, drar ner sina byxor och säger: vill du känna på min kuk samtidigt som han tar tag i min rumpa. Låter kanske dramatiskt men jag blev bara förbannad! Bad honom skjutsa mig hem... vilket han gjorde. Sen frågade han om jag ville bjuda på kaffe?
Eh nej!
Te?
Eh nääääej!
Vatten?!?
NEJ!!!!
Hoppade in i duschen o kände hans äckliga doft i en vecka! Sen började han skicka på fb, bad honom dra åt helvete!
Nr 3.
Klickade på Tinder och han bjöd ut mig på en fika. Såg sådär ut på bilderna men helt ok ändå.
Träffas ute på ett ställe och jag ser direkt att han väger typ 30 kg mer i verkligheten. Han har gamla träningsbyxor och fleecetröja. Fett hår som ligger bakåtslickat. Han frågar vad jag vill ha jag och nöjer mig med kaffe. Han däremot tar både det ena och det andra.... men när han ska betala har han visst ?glömt kortet? så det blir jag som får betala. Följande 20 min hinner han dock skryta om att han gått upp minst 10 kg... och det i ENBART muskler.... yeah Right! Skryter om hur han precis kommit hem från Mexico osv osv osv. Säger att jag måste tillbax till jobbet och går.
Sen skickar han mess oxh frågar om vi inte ska ses hemma hos mig o mysa nästa gång eftersom vi hade så trevligt...?!
Öh näääää det blir det inget med!
Jag var 16 och han 10 år äldre. Träffas på nätet, träffas första gången hos honom och det är så smutsigt och stökigt. Disk överallt, smutsigt badrum och allt i en röra. Han har extremt dålig klädsmak, typ bara 10 år gamla kläder. Vi sitter tysta i flera timmar och stirrar in i väggen för att han är så osocial och jag för ung och för artig för att inse att jag ska dra.
Har väl egentligen inte varit med om några hemska dejter, men man hängde ju på Tinder ett tag och där fick man vara med om mycket lustiga saker.. Här kommer ett långt inlägg!
Jag var otroligt uppmärksamhetssökande under min första tid som singel, så jag började prata med en kille som bodde 25 mil bort. Inget konstigt med det, förrän jag satte mig i bilen och körde till honom bara för att ligga?! Så jävla kåt, haha.. Men det visade sig bli en så jävla hemsk natt!
Jag kommer dit, knackar på och vi hälsar på varandra.. Han är tur nog snyggare än på bilderna, men det stinker manlig parfym i hela ettan han bodde i ..med kokvrå såklart. Vi sätter oss i soffan och småpratar lite. Efter ett tag säger han att jag faktiskt hade lovat att vi skulle kramas.. Och det hade jag ju. Så jag lägger mig bredvid honom på divanen till soffan som han ligger på med huvudet på hans bröstkorg. Han håller om mig och det dröjer inte länge innan han börjar massera mitt öra?! Vad i helvete, tänker jag.. Ligger så en stund och sen känner jag bara att det är väl för i fan bara att få det gjort då.. Som att dra av ett plåster. Så jag vänder upp ansiktet mot honom för att visa att jag vill kyssa honom.
Det är då det börjar. Det värsta ligg jag någonsin varit med om.
Han möter mitt ansikte för att kyssa tillbaka.. Men han kysser mig liksom på överläppen och det som är mellan näsan och överläppen? Inte mitt på munnen. Jag försöker hjälpa honom lite genom att jag siktar in mig på hans läppar, men det går fan inte. Han ska prompt kyssa mig mellan näsan och läppen. Fattade ingenting..
Inte nog med det så kysser han mig inte lugnt och romantiskt, utan han nästan PICKAR på mig med sin mun som en fågel!? Snabbt som fan går det också. Jag försöker på riktigt möta upp hans tempo med mina kyssar, för man vill ju ändå ha en gemensam takt.. Men det går helt i otakt. Tillslut låg jag bara där och kysste inte ens tillbaka, utan han fick köra sitt race.
När han pickat klart så ser han mig i ögonen och försöker väl vara charmig eller nåt och frågar om vi ska gå till sängen ..som står bredvid soffan vi ligger på. Han bodde i en etta som sagt..
Jag svarar ja och vi går dit. Hela tre steg. Lägger oss ner och han börjar klä av mig. Han tar av mig allt förutom min BH? Kändes superkonstigt att ligga där helt naken ..men med BH på. Så jag tar av mig den själv. Han klär av sig också och hämtar en kondom. Plus till honom för att han frågade om vi skulle använda en!
Sen påbörjar han förspelet. Nu överdriver jag inte ens. Han klämmer tre gånger på mina bröst, gnuggar tre snabba gnugg på klitoris, sen klämmer han på brösten tre gånger och sen på klittan igen. Och fort som fan går det! Jag bara ligger där och fattar ingenting, men låtsas som att det är såååå sköööönt.
Efter ett par vändor är han nöjd och bestämmer sig för att köra in kuken. Vi ligger i missionären och han dunkar på mig som en duracellkanin. Jag har aldrig sett någon jucka så in i helvete snabbt!!! Ligger där under honom helt chockad och ser hur han jobbar på. Han börjar ju förstås svettas också.. och det var fan inte lite. Det droppar på mig och jag får en droppe i ögat. Det är förstås salt och svider som fan! Så där ligger jag och försöker akta mig för hans svettdroppar, med ett öga stängt pga. sveda från saltet och blir pådunkad av en duracellkanin. Tillsist är det hela över och han rullar av mig. Jag reser mig snabbt upp och in på toa för att göra mitt..
Kommer ut och han ligger i sängen och torkar av sig med en handduk. Lägger mig bredvid och sen vill han skeda hela natten.. Jag som inte ens gillar att bli skedad.
Morgonen efteråt så har vi sex igen. Den här gången rider jag av honom för att försöka lugna ner honom lite. Och då händer det som inte får hända med någon man nyss träffat.. Jag får mens. Jag mensar ner hans mage, kuk och ben medan jag rider av honom och det blir en stor blodpöl på lakanet och madrasskyddet. Jag skäms så in i helvete! Vi avbryter sexet och jag springer in i duschen och sköljer av mig själv. Springer ut igen och han står helt förvirrad och vet inte vad han ska göra med allt blod. Han går in i duschen och jag sliter bort lakan och madrasskydd, springer in i kokvrån och blöter blodfläckarna, gnuggar med salt och får tack och lov bort allt blod!
Sen blir det lite awkward stämning i hela lägenheten.. Vi sitter i soffan nån timme och ser på en serie. Tillslut säger han att han ska iväg.. och jag blir lättad så in i helvete, packar mina saker och säger hejdå. Kör bilen hem i racerdrama 25 mil igen och vi hörs aldrig igen.
Jag var väl inte helt redo minst sagt för att börja dejta igen efter skilsmässan. Men jag ser mig själv som en riktig karl som kan hålla känslorna i styr. Dejten gick väldigt bra till en början så bra att hon bjöd med mig hem till sig. Vi hade sex 2ggr. Hon var väldigt sexig och sexet helt fantastiskt. Men efter andra gången vi haft sex fick jag en ångestattack. Jag skämdes, kände mig otrogen som att jag bedrog min (ex)fru och sedan låg jag bara i hennes säng och grät i säkert en timme. Hon var snäll och försökte trösta mig men det gjorde det på sätt och vis ännu värre.
Hade hon sagt vad fan håller du på med ut härifrån eller så hade det vart lättare att hantera men hon försökte hålla om mig istället "men vad är det? Vad har hänt?" vilket påminde om min exfru och jag kunde inte sluta grina. Då gick jag själv hem och fortsatte grina.
Fast första halvan på dejten var det absolut inte fel på, inte på något hon gjort heller (tvärtom).
Jag var väl inte helt redo minst sagt för att börja dejta igen efter skilsmässan. Men jag ser mig själv som en riktig karl som kan hålla känslorna i styr. Dejten gick väldigt bra till en början så bra att hon bjöd med mig hem till sig. Vi hade sex 2ggr. Hon var väldigt sexig och sexet helt fantastiskt. Men efter andra gången vi haft sex fick jag en ångestattack. Jag skämdes, kände mig otrogen som att jag bedrog min (ex)fru och sedan låg jag bara i hennes säng och grät i säkert en timme. Hon var snäll och försökte trösta mig men det gjorde det på sätt och vis ännu värre.
Hade hon sagt vad fan håller du på med ut härifrån eller så hade det vart lättare att hantera men hon försökte hålla om mig istället "men vad är det? Vad har hänt?" vilket påminde om min exfru och jag kunde inte sluta grina. Då gick jag själv hem och fortsatte grina.
Fast första halvan på dejten var det absolut inte fel på, inte på något hon gjort heller (tvärtom).
Fy fan vilket as:(
Jag var med min värsta (nästan) dejt idag. Pratat med en man som är 11 år äldre i ca 3 veckor. Vi har klickat väldigt bra online och haft liknade humor.
Vi bestämmer att ses idag kl 14:30 utanför bussterminalen. Jag kommer dit 10 minuter innan och spanar efter honom. Jag ställer mig ca 0,5 m från in/utgången mot stan.
Jag kollar efter honom och 14:38 så kollar jag appen och då har han skrivit 14:31: Var är du?. Jag svarar och skriver. Är vid utgången mot stan. Kollar runt efter han men ser han inte.
Kollar appen igen och då har han avmatchat mig.
Har nytagna både hel och halvkropp på appen där man ser hur jag ser ut. Är inte jättetjock heller (167cm/63 kg)
Liksom inte ens komma fram och säga hej och då säga att du såg inte ut som jag tänkt mig istället för att bara avmatcha sådär.
Vi hade bara kontakt via appen.
Vi båda var i 40-årsåldern.Han med helt ok jobb och jag med ett jobb.När notan kom efter middagen (hans förslag att äta ute),så önskade han att jag skulle bjuda honom.Han hade inte bjudit mig innan.För mig var som inte är van vid snåla män så kändes det hemskt.
Jag var med min värsta (nästan) dejt idag. Pratat med en man som är 11 år äldre i ca 3 veckor. Vi har klickat väldigt bra online och haft liknade humor.
Vi bestämmer att ses idag kl 14:30 utanför bussterminalen. Jag kommer dit 10 minuter innan och spanar efter honom. Jag ställer mig ca 0,5 m från in/utgången mot stan.
Jag kollar efter honom och 14:38 så kollar jag appen och då har han skrivit 14:31: Var är du?. Jag svarar och skriver. Är vid utgången mot stan. Kollar runt efter han men ser han inte.
Kollar appen igen och då har han avmatchat mig.
Har nytagna både hel och halvkropp på appen där man ser hur jag ser ut. Är inte jättetjock heller (167cm/63 kg)
Liksom inte ens komma fram och säga hej och då säga att du såg inte ut som jag tänkt mig istället för att bara avmatcha sådär.
Vi hade bara kontakt via appen.