• Mailii

Lösnaglar

Kan en 10 åring ha lösnaglar om den har fått d i preseent

• Svar på tråden Lösnaglar
  • Mascaraklumpar

Självklart! Men på både vuxna och barn så passar lösnaglar till fest, inte på jobbet/i skolan, på träningen o.s.v.

• Annita

Skulle reagera negativt om jag såg en så liten tjej med lösnaglar.

• Zadre

Jag antar att det är väl såna där man fäster med dubbelhäftande tejp? Absolut tycker jag. De är ju bara roliga och lätta att ta av och sätta på. Hade själv såna.

• EpicNurse

Du menar verkligen lösnaglar va? Alltså såna man tejpar på? Och inte såna man bygger fast på nageln hoppas jag..?

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Queennr1

Om det är sådana man fäster med tejp som är lätta att ta bort kan hon väl ha det på kul i typ utklädningssyfte även om jag personligen skulle tycka att det var oerhört smaklöst. Absolut inga naglar som man lommar fast eller bygger upp.

• Mascaraklumpar

Off topic: är denna tråd fetmarkerad för er också, trots att ingen har skrivit något sedan ni öppnade den sist? Vad beror det på att det blir så?

• Nimzay

Jag tycker det beror mkt på vad det är för modell och typ av lösnaglar, och även på vad de har för stil och hur de ser ut osv - alltså om de ser ut att passa till vuxna eller om de ser lite mer ungdomliga ut...

Svar på tråden Lösnaglar