julklapp till husdjur
Det finns väldigt många trådar om vad man ska ge sina barn till julklapp men nu till den viktigaste frågan, vad ska ni ge era djur i julklapp?
Det finns väldigt många trådar om vad man ska ge sina barn till julklapp men nu till den viktigaste frågan, vad ska ni ge era djur i julklapp?
Mina katter får kycklingvingar, kycklinghjärtan och dyr mjukmat i mini-burkar av mig.
Sedan ger de massor av julklappar till familjen, i år är det en kossa och tre getter från barnmissionen, lite reflexer, kylskåpsmagneter, några chokladaskar och ett par sparbössor.
Mina katter får kycklingvingar, kycklinghjärtan och dyr mjukmat i mini-burkar av mig.
Sedan ger de massor av julklappar till familjen, i år är det en kossa och tre getter från barnmissionen, lite reflexer, kylskåpsmagneter, några chokladaskar och ett par sparbössor.
Lite räkor och annat gott från julbordet samt tillåtelse att busa runt med allt julpapper sen blir årets julklapp till katten!
Katterna fick varsin leksak och lite godsaker och marsvinen fick godsaker.
:)
Min hund fick tuggben & hundgodis!
Mina katter fick en ny klösmöbel som jag tittat på länge, kattgodis och några leksaker. De verkade bli nöjda.
Varit hundben. De fick julklappar först då höll de sig undan resten av julklappsutdelningen. Tyvärr inget roligare i år då den ena är strikt dietmat