• gnipökåms

julklapp till husdjur

Det finns väldigt många trådar om vad man ska ge sina barn till julklapp men nu till den viktigaste frågan, vad ska ni ge era djur i julklapp?

• Svar på tråden julklapp till husdjur
  • EmberEyes

Mina katter får kycklingvingar, kycklinghjärtan och dyr mjukmat i mini-burkar av mig.

Sedan ger de massor av julklappar till familjen, i år är det en kossa och tre getter från barnmissionen, lite reflexer, kylskåpsmagneter, några chokladaskar och ett par sparbössor.

• gnipökåms
    EmberEyes skrev 2017-12-24 13:49:02 följande:

Mina katter får kycklingvingar, kycklinghjärtan och dyr mjukmat i mini-burkar av mig.

Sedan ger de massor av julklappar till familjen, i år är det en kossa och tre getter från barnmissionen, lite reflexer, kylskåpsmagneter, några chokladaskar och ett par sparbössor.

trevligt, min katt får en överraskningspåse ifrån arken zoo, så vi vår se vad hon får i år, men förra året var det nån leksak, lite blötmat och lite kattgodis, så lär väl bli något liknande.
  • Woopsie

Lite räkor och annat gott från julbordet samt tillåtelse att busa runt med allt julpapper sen blir årets julklapp till katten!

• Spislucka
    EmberEyes skrev 2017-12-24 13:49:02 följande:

Har du köpt julklappar som katterna ger till din familj?
  • EmberEyes
    Spislucka skrev 2017-12-25 07:48:02 följande:
    Ja
  • Spader7

Mina katter fick en ny klösmöbel som jag tittat på länge, kattgodis och några leksaker. De verkade bli nöjda.

• malle88

Varit hundben. De fick julklappar först då höll de sig undan resten av julklappsutdelningen. Tyvärr inget roligare i år då den ena är strikt dietmat

• gnipökåms
    Spislucka skrev 2017-12-25 07:48:02 följande:
    så gjorde mina föräldrar, vi barn fick alltid en julklapp av vår katt. Jag tyckte det var så kul för jag fick alltid en bild i huvudet av att katten gick på stan i högklackat och handväska
Svar på tråden julklapp till husdjur