• Anonym (Anna)

Han har köpt en knulldocka!!!

Jag är i chock och vet inte hur jag ska reagera, kan/vill inte heller prata med någon jag känner!

För att ta det hela från början:
    För något halvår sedan så satt jag och min man och googlade efter sexleksaker och dylikt. Vi hittade då någon länk där man kunde köpa sexdockor, inte såna där fula uppblåsbara, utan såna där dyra som nästan ser riktiga ut! Vi blev nyfikna och kollade runt lite på sidan. Jag hade bara hört talas om dessa förut så tyckte att det var kul att se hur de såg ut, min man likaså! Vi skojade om att "om dessa hade funnits för 8 år sedan så hade han inte behövt gifta sig med mig". Inte mer med det just då.

Min man har ett eget företag och hyr en lokal där han jobbar ifrån. För snart en vecka sedan så besökte jag honom på hans kontor och hittade då en behå på soffan!! Tänkte i några sekunder att karlaset har haft en älskarinna här! Men sen såg jag att det var en av mina behåar (en som han köpt till mig men som var lite stor så jag har typ aldrig använt den). Fattade verkligen ingenting!! Min sambo blev högröd i ansiktet, började stamma och gick sen ut. Efter en stund kom han tillbaka och sa att han var tvungen att erkänna en sak. Jag tänkte fortfarande att det måste handla om att han har en annan och att den sjuka jäveln ger henne mina underkläder som inte passar på mig!
    Så erkände han att han köpt en sexdocka som han förvarar på kontoret.
    Jag känner mig så äcklad!! Samtidigt så skulle det ju absolut vara mycket värre om han haft en kvinna med puls så att säga. Kanske är inte detta värre än att jag har en dildo? Jag vet inte vad jag ska känna och tänka, är fortfarande chockad! Han får ju hur mycket sex han vill med mig och jag tycker att vi har ett underbart sexliv och trodde att han tyckte lika, så vad faan ska han ha en knulldocka till!!?
    Han har inte heller någon bra förklaring, mer än att han blev nyfiken och att han ser det som ett annat sätt att runka.! Och så klär han upp den här äckliga dockan i mina underkläder, fy faan!

• Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!
  • Anonym (uäh)

Jag hade tyckt det var så avtändande att jag skulle aldrig mer kunna ha sex med äcklet.... så ADJÖ med aset!

• Anonym (Wtf)
    Anonym (uäh) skrev 2017-12-22 15:33:33 följande:

Jag hade tyckt det var så avtändande att jag skulle aldrig mer kunna ha sex med äcklet.... så ADJÖ med aset!

Varför är det mer äckligt än en dildo?
  • Pretorian IV

Så länge du har en dildo är det väl inget konstigt om han har en leksak också.

Däremot att han har den på jobbet och klär upp den är lite skumt faktiskt.

• Anonym (Bara en docka.)

Det är bara en docka. Du har en dildo. Alla onanerar på olika sätt. Var glad att det inte var en älskarinna, eller hade det varit mindre äckligt?

• viseversa
    Anonym (Wtf) skrev 2017-12-22 15:34:24 följande:
    Varför är det mer äckligt än en dildo?
    Det är stor skillnad på en docka i naturlig storlek man kan sätta på i alla hål och en dildo. Hade ts haft en mansdocka för att ligga med hade det varit jämförbart. Nu är det INTE samma sak.
  • Anonym (Anna)
    Pretorian IV skrev 2017-12-22 15:35:12 följande:

Så länge du har en dildo är det väl inget konstigt om han har en leksak också.

Däremot att han har den på jobbet och klär upp den är lite skumt faktiskt.

Dildon är i och för sig något som vi oftast leker med ihop och som vi har köpt ihop. Inget som jag har köpt i smyg och gömt undan.
  • viseversa
    Anonym (Anna) skrev 2017-12-22 15:39:17 följande:
    Dildon är i och för sig något som vi oftast leker med ihop och som vi har köpt ihop. Inget som jag har köpt i smyg och gömt undan.
    Exakt. Denna docka har han köpt och gämt för att kunna ligga med utan din vetskap. 
  • KKarate
    Anonym (Anna) skrev 2017-12-22 15:39:17 följande:
    Ok? Du har dildo, leker ni ihop med dildon? Kör han upp den i röven på sig själv? :o
  • Anonym (Lalla)
    viseversa skrev 2017-12-22 15:37:20 följande:

Jag hade krävt att dockan flyttade tror jag. UT med den. 

Ts har en dildo men mannen får inte ha en knulldocka?
    Vad är skillnaden?
Svar på tråden Han har köpt en knulldocka!!!