• BobSpringsteen

Vad är det SJUKASTE ni gjort?

Är väl rätt uppenbart vad tråden handlar om så börjar väl direkt.

1. Det var strömavbrott och allt ätbart och drickbart var slut samt jag bodde då 5 mil från närmsta butik och granne, och päronen va på jobbet. Letade igenom hela skafferiet och högst upp längst bak stod det en dunk som det stod 80% på, självklart farsans, jag svepte i mig en klunk och trodde tamefan jag skulle dö men tyckte det var så spännande samt så var jag törstig så svepte i mig en del tills det sa stopp för mig, när farsan och hans fru kom hem låg jag däckad precis nedanför soffan. Aldrig sett han så arg i hela mitt liv och jag gjorde definitivt inte om det. Gick i 5an kan jag väl lägga till också så det här var ju ett par år sen. 

2. En annan grej var när jag skulle demonstrera en stjärtlappsolycka som ja va med om när ja var liten, jag åkte ner för en backe på ett hopp och fick på något sätt fingrarna där under och klämde mig rätt rejält, när jag står där och demonstrerar och hukar mig ner för att visa hur handen åkte så tappade jag balansen och handen böjdes så jag krossade halva båtbenet och fick gå med gips 6v. Det knastrar som bara fan än idag ifrån båtbenets splitter när jag roterar handleden. 

3. Det finns ett valsbruk i byn där jag bodde större delen av mitt liv har nu flyttat därifrån sen 2 månader tillbaka. Runt det här bruket så fanns såklart ett elstängsel och på det så var de massor med gula skyltar om varningar att man absolut inte fick röra det. Det var svinkallt har för mig det var snö och gick förbi stängslet med en kompis och plötsligt säger jag "jag har alltid velat testa röra det här stängslet" sagt och gjort, bortdomnad från pekfingret upp till armbågen i 3 dagar. Jag är inte så bra på el och sånt så trodde jag bränt av nån nerv och åkte till akuten men det var inga fel, dom ringde bruket frågade hur många volt det var, 12000 svarade dom. Tror det är rätt mycket iaf för doktorns min va rätt rolig haha.

4. På fritidsgården så skulle jag hoppa på min polare som satt i soffan varav jag på nåt konstigt sätt landar och drar ner handen emellan dynorna och när jag drog upp så hade jag en soff fjäder djupt in i handflatans tjocka del precis vid tummen om ni förstår, det vart 9stygn. 

• Svar på tråden Vad är det SJUKASTE ni gjort?
  • Anonym (Xx)

Jag har dragit ut ett långt hårstrå ur toppen på mitt pekfinger en gång.

Blandade ihop välling med vaniljsås till blåbärspajen, smakade salt istället för sött men skulle ändå äta upp det likt förbaskat för att sedan komma på att det var välling där av sältan.

Pratade engelska med en snubbe i Norge för att få låna toaletten på hans lilla företag vid hamnen, efter ha snackat en halvtimme nämner jag att jag är svensk varpå han svarar: är du? Det är jag med!

Hittade min bror i en myrstack en gång.

• Anonym (Ek)

Fick med mig en tjej hem från krogen en gång. Det var en lördag.

• Anonym (Moa)

Jag och min kille tog Mdma med ett annat par.

Den kvällen gjorde jag saker jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag skickade fitta för första gången. Blev knullad analt första gången och även DP. Kissade på varandra i duschen och skrattade. Killarna sög varandra och knullade varandra. Det var helt fantastiskt att se dom tillsammans medans jag blev omhändertagen av en tjej! Aldrig varit med om en porrigare natt. Vi gjorde verkligen allt i typ 5 timmar.

Kommer att göras om på min killes födelsedag i februari!

• BobSpringsteen
    Anonym (Moa) skrev 2017-12-22 08:40:00 följande:

Jag och min kille tog Mdma med ett annat par.

Den kvällen gjorde jag saker jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag skickade fitta för första gången. Blev knullad analt första gången och även DP. Kissade på varandra i duschen och skrattade. Killarna sög varandra och knullade varandra. Det var helt fantastiskt att se dom tillsammans medans jag blev omhändertagen av en tjej! Aldrig varit med om en porrigare natt. Vi gjorde verkligen allt i typ 5 timmar.

Kommer att göras om på min killes födelsedag i februari!

hahah låter ju helt sjukt om det är sant haha!

Jag träffade min tjej via mdma, vi är fortfarande tillsammans. jag tog en gång 8st 200mg ecstasy och låg och pratade med min polares hund som om han var en riktig människa i flera timmar och sedan grät för han vägrade svara innan min kompis kom och jag kom tillbaka till den riktiga världen. 
    satt även på altanen en gång och åkte rodbåt och sjöng, satt egentligen i en soffa på altanen.
    har dock slutat med allt det roliga då jag tog en överdos på ecstasy samt äckel benzo i somras.

Svar på tråden Vad är det SJUKASTE ni gjort?