• Anonym (tips om duktig familjerättsadvokat)

tips om duktig familjerättsadvokat

Hej snälla folk!

Har en pågående svår vårdnadstvist som jag blev av med vårdnaden vilket jag har överklagat domen till hovrätten. Tänker byta ombud som bl.a. inte framförde min sak, relevanta fakta m.m. fram rätten på ett bra sätt visa inte alls. Behöver tips på en riktig duktig familjerättsadvokat i Göteborgs trakten. Har googlat fram några men det mesta är upptagen. Kan något tipsa mig så ni snälla en riktig duktig familjerättsadvokat. Är någon tex. hört eller vet hur Monica Behm är? 

Tacksamt för allt hjälp och tips

Hoppas ni får en fin jul å ny år
    /P

• Svar på tråden tips om duktig familjerättsadvokat
  • Anonym (Knepigt)

Det blir nog knepigt att få en ändring av domen om inget nytt har tillkommit. Men lycka till.

• Aile79

Det later tråkigt! Blev av med vårdnaden pga 1: min fd aktiv vägrade samarbete hela tiden 2: påstådda våld utan stöd bevis. Dag 1 efter domen skrev fd att jag inte får vara med längre läkarbesök¨etc. Får ej alls ringa till min dotter å säga hej. Min dotter opererades då ville komma och ge henne en kram men fick ej alls veta vilken opererades tid då vägrade fd informera om det. :( Kan man göra så och frysa ut andra föräldern så fort andra får ensamvårdnad?

Svar på tråden tips om duktig familjerättsadvokat