• Ki1

roacuttan

Är de någon som har fått roacuttan utskrivet enkelt? Jag haft har acne sen jag va 13 år, o idag är jag 24 har hela pannan fullt med knottror o jätte mycket pormaskar lite finnar på halsen o brösten ibland inga överdrivna mängder men min pannna är alltid extrem fullt me finnsr o pormaskar jag mår ritkigt dåligt av de. O har testat olika antibiotika har jätte bra hudvård äter bra osv. Kan man få roa utskrivet även fast man inte har dessa extrema böld finnarna? Och är de någon som fått de?

• Svar på tråden roacuttan
  • pandra000

Jag har testat antibiotika. Det funkar....ett tag. Skulle gissa på att ditt grundproblem är en hormonobalans. Titta över maten du äter istället. Googla lite på acne och LCHF. Det enda som funkat i längden för mig. :)

• pandra000

Läste lite snabbt. Du skriver att du äter bra. Vad räknas som bra för dig?

• Ki1

Ja jag börjar fundera om de är mina ppiller , äter Yasmine. Men dem ska va bra för just finnar. Men mina finnar sitter på haka käke o i pannan har ingenting på kinderna. Jag äter glutenfri kost och vegansk kost. Inga mjökprodukter socker osv :) noga med kostillskott och äter mycket linfrön

Svar på tråden roacuttan