Kläder hjälp
Jag och pappan till min son som är 5 månader ligger i en jobbig vårdnadstvist....vi bor i två olika städer så enligt domstol så ska jag åka till pappan två gånger i månaden för de ska ha umgänge, jag flyttade från staden så jag får ta allt det. Pappa har inte köpt något till vår son, hälsat på, tagit hand om. Ingenting! Förutom träffa honom 7 timmar i månaden....
Pappan fick för sig att köpa present till honom idag. Han köpte leksaker och hans brors fru hade köpt ett par byxor och jag vill absolut inte ta emot något från honom då 1. Att han inte bryr sig om sonen utan vill att man ska få en bra bild av honom 2. För att jag är rädd att jag går in i flyget och han har gjort något med det så jag får skit och förlorar vårdnaden på ett sätt. Jag tog leksaken eftersom det är pappans men ville inte ta emot byxan då hans bror har hotat mig flera gånger att förstöra mitt liv och att han kommer göra allt tillsammans med sin bror så jag förlorar vårdnaden...
Jag sa åt pappan att jag tar inte emot byxan och hn kan ta den annars slänger jag den vilket är slöseri på pengar han svarade inte. Jag slängde byxan vilket han viste om. Nu är jag rädd att han kommer säga att jag har slängt hans gåvor till barnet på domstols dagen och får skit pga detta..... han spelade in mig också när jag tjafsade och bråkade...