• mor3

Nya Libero UP & Go

Kan nån förklara detta svar vi fick av Libero när vi meddelade att deras nya byxblöjor läcker:

Vad kul att du sett vår NYA UP&GO blöja och provat den men tråkigt att du upplever den sämre.

Vi har uppgraderat vårt UP&GO sortiment till en smidigare, skönare och säkrare blöja!
    Passformen runt midjan är nu mycket mjukare och skönare för ditt barn att röra sig i.
    I och med ny passform behöver man få upp blöjan högre i midjan och dra den bakåt och uppåt så den sitter högre bak en fram .

Vi har även två läckagebarriärer runt benen nu, tidigare hade UP&GO endast en.
    Läckagebarriären runt benen är gjord i supermjukt material, allt för att det skall kännas bekvämt för ditt barn.

Vi uppskattar mycket att du mejlat oss din feedback, vi registrerar detta som en reklamation när du återkommer med din adress, ersättning för ditt paket kommer skickas till dig strax efter.

Har du ytterligare frågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig igen!

Ha en fin dag!
    Hälsar Libero
  • Svar på tråden Nya Libero UP & Go
  • Mia86a

Vad är det som måste förklaras? Den måste dras upp mer i ryggen än tidigare för att sluta tätt helt enkelt.

• EpicNurse

Nä dom är dumma i huvudet på kundtjänst där. Vi är hur många som helst som har skrivit till dom och alla får samma färdigskrivna svar där dom knappt ens svarar på att man har negativ kritik utan bara tjatar på om hur bra den nya blöjan är.

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • annieh897

Inte bara jag som är missnöjd med blöjorna ser jag. Andra gången denna vecka vi vaknat mitt i natten i en kisspöl. Blöjan känns inte ens fullkissad.

• Jemp
    EpicNurse skrev 2017-12-08 09:33:03 följande:

Nä dom är dumma i huvudet på kundtjänst där. Vi är hur många som helst som har skrivit till dom och alla får samma färdigskrivna svar där dom knappt ens svarar på att man har negativ kritik utan bara tjatar på om hur bra den nya blöjan är.

Fast vad ska de skriva? Tack för input, vi gör genast om blöjorna en gång till?

Har inte ens märkt att det är en ny modell :p läcker inte här, kan dock vara lite svåra att få upp ordentligt men har tänkt att det är pga att vi är lite mellan två storlekar.
Svar på tråden Nya Libero UP & Go