Livskris
Skilsmässa inget speciellt med den.detta är den 20/11 Mer än att jag ville från "hemmet" kände mig som en hermelin i fåra kläder när jag kom hem.
Undvek att vara där hemma satte mig på bibloteket satt på café jag la mycket tid på att inte vara hemma för att undvika hennes fällor med kommentarer som man svarar på och antingen är det sanningar eller så var det fel.
När jag va hemma så packade jag och duschade jätte länge . sedan kom det jobbiga att sova. Det går inte i samma säng i samma rum. Fy fan. Men Men vi sa att vi ska bete oss vuxna och för barmes skull agera så.
Vi planerade in Sagojul då ett utav barnen vann en biljett så då boka vi det med övernattning. Barnen såg fram imot detta och sedan hade vi en Ålands tur in bokad .Jag själv ville inte men för barnens skull.
den 5/12 får jag ett samtal från Sociala jouren mitt på jobbet Din familj är inte hemma din fru har flyttat . Något mer sa hon säkert jag frös till is . VA VAd är det som händer .
Jag springer hem illamående sliter upp dörren och ser .... Sanningen det är tomt inget skratt inget gråt inget. Tystare än graven tror jag.
Jag börjar känna tryck över bröstet ,Gråter som en idiot och undrar vad är det som kan ha hänt eller gjort detta.
Började med att pinga barnens telefon och hitar dom . Klockan är nu midnatt så jag vågar inte ringa dem. Ringer Polisen för att göra en polisanmälan . då vi har delad vårdnad . Men NÄ om socialen är inkoplad kan du inget göra !
Ringer social jouren för att höra vad dom har att säga . Vi and har inte ärendet fick bara uppdrag att ringa och medela dig. Va säger man TACK.
Jag somnade i soffan runt 4-5 och vaknar till vid 8 med ett ryck. u hör någon av sig till mig om vad som har hänt . NÄ inget kl 10 ringer jag och söker och söker folk på hela socialen inge vet något . Kl 16 alla har slutat .... INget svar
Jag ringer sociala Jouren igen att snälla säg mig bara varför och vad som har hänt . Kanske en ororsanmällan är gjord säger någon.
VA . men man får väl inte bara ta barnen och åka jag har aldrig slagit dom , utnyttjar dom inte sexuellt ,använder inte droger m.m Kan bli Arg JA ryter med rösten JAPP
Denna långa tråd skulle handla om Hjälp vart vänder man sig
Vad gör man som pappa ska man låsas som inget har hänt ?