• EJL

Någon som ser nub?

Är det någon av er som är fenor på nub? Vad tror ni om denna?

• Svar på tråden Någon som ser nub?
  • enanna

Tror dessvärre inte att det går att säga utifrån den bilden. Dessutom måste man veta exakt ålder på fostret för att kunna ge ett svar utgående från nubben :)

• EJL
    enanna skrev 2017-12-07 18:27:17 följande:

Tror dessvärre inte att det går att säga utifrån den bilden. Dessutom måste man veta exakt ålder på fostret för att kunna ge ett svar utgående från nubben :)

13+1 då bilden togs. Du är inte den enda som sagt att bilden inte riktigt visar det som krävs. :) Får kanske hålla mig till RUL!
  • Teady111
    EJL skrev 2017-12-07 19:02:12 följande:
    13+1 då bilden togs. Du är inte den enda som sagt att bilden inte riktigt visar det som krävs. :) Får kanske hålla mig till RUL!
    Meddela sedan när du vet könet!   ;)
  • EJL
    Teady111 skrev 2017-12-07 19:06:51 följande:

Meddela sedan när du vet könet!   ;)

Will do! ????
  • EJL
    EJL skrev 2017-12-07 19:36:21 följande:

Will do! ????

Oj, emojis tyckte FL inte om!
  • Teady111
    ninjamamman skrev 2017-12-07 20:22:00 följande:

Märkligt att folk gissar hej vilt när nuben inte ens syns..

Jag gick på skallteorin istället, så det så!
  • ninjamamman
    Teady111 skrev 2017-12-07 22:12:24 följande:

Jo jag kan tro det.. Rätt intetsägande.
  • Teady111
    ninjamamman skrev 2017-12-07 22:13:47 följande:
    Jo jag kan tro det.. Rätt intetsägande.
    Tråkmåns!
  • ninjamamman
    Teady111 skrev 2017-12-07 22:23:49 följande:

Tråkmåns!

Ts vill ha sakliga, kvalificerade gissningar antar jag? Annars är tråden rätt onödig. Och utifrån bilden går det inte att avgöra kön. Men har sett i flera trådar att du "gissat" utifrån skallformen. Men du är kanske en sån som gissar utifrån magens form också?
  • Teady111
    ninjamamman skrev 2017-12-08 08:29:28 följande:
    Ts vill ha sakliga, kvalificerade gissningar antar jag? Annars är tråden rätt onödig. Och utifrån bilden går det inte att avgöra kön. Men har sett i flera trådar att du "gissat" utifrån skallformen. Men du är kanske en sån som gissar utifrån magens form också?
    Jag står fortfarande fast och har gissat rätt förut :)  Lägger inte ner mer tid nu på trista moraltanter som Du. Ha en bra dag och var inte för bitter, då kan man få ont i magen; ett tips bara  :)
  • enanna
    Teady111 skrev 2017-12-07 22:12:24 följande:

Men då kanske du inte ska skriva när nån frågar uttryckligen efter just nub-gissningar :) särskilt eftersom nub är vetenskapligt medan gissningar utgående från skallformen inte lär säga något om det här barnets kön på många år ännu!
Svar på tråden Någon som ser nub?