• Linsilo

Missfall?

Hejsan!

Jag är gravid i v6+5. Har ända sedan jag plussade för lite mer än en vecka sedan haft bruna flyttningar som sedan över gått till lite mer riklig flyttning ( fortfarande brun) men även med lite bruna trådar. Min första graviditet, jag går runt och är så orolig hela tiden. Igår mådde jag super illa nästan hela dagen, jätte ont i bröstvårtorna men nu när jag vakande så har det lght sig lite med både illa mående och smärtan i bröstvårtorna. Flyttningarna sitter kvar, inte lika rikligt som häromdagen. Kan det varit ett missfall? Vad tror ni? Är sjukt orolig, vill så gärna ha detta barnet!!

• Svar på tråden Missfall?
  • 3hjärtan

Svårt att säga. För mig var det ett mf när det var så. Gjorde vul där det blev bekräftat och fick hjälp att få ut allt då min egen kropp ej förstod att blöda till själv.

Men sen finns det ju dom som blöder en del första 12 v med.

Boka ett tid för vul så får du veta. Lycka till

• solros68

Jag har varit gravid 4ggr, 2 missfall och 2 barn. Jag har blött i alla graviditeter. Din blödning behöver inte betyda något, men kan tyvärr även tyda på missfall. Jag håller tummarna för att det går bra!

• Xperia8801

Det är vanligt med bruna flytningar i början av en graviditet. Jag hade det i en hel vecka i början, tror det var i v 6 eller 7. Inget att oroa dig för :)

Svar på tråden Missfall?