Min kille vill flytta ifrån mig på grund av min dotter
Jag har en kille sedan 2 år, vi har bott ihop i 1 år nu. Jag har min dotter (5 år) på halvtid. Häromdagen tog han upp att han ville skaffa sig en egen lägenhet pga att han inte ?valt? min dotter. Han har insett att familjeliv inte är hans grej, han tycker att det är jobbigt att behöva anpassa sig, vill ha lugn och ro etc etc. Han menar på att han fortfarande älskar mig och vill leva med mig, men när jag har min dotter vill han kunna åka härifrån. Jag tog detta fruktansvärt hårt! Såklart kan ingen konkurrera med mitt barn, men att han anser att ett särbo-förhållande är perfekt för oss sårar mig och han är helt oförstående kring varför jag tar illa vid mig. Jag tvivlar inte bara på huruvida relationen kommer hålla med insikten av att han inte ?pallar med? mitt barn, jag känner mig dessutom sviken på något sätt. Det bör väl också nämnas att han är yngre än mig. Ska jag acceptera hans utväg? Är det ens någon idé att bygga vidare på relationen? Tar gärna emot tips och erfarenheter från andra.