Vad borde jag göra?
Hej!
För ca ett år sedan började jag träffa en tjej, vi klickade direkt och trivs oerhört bra tillsammans på alla sätt.
Grejen är bara den, att jag har sedan 6 år tillbaka en dotter, som inte är min biologiska dotter, som min flickvän rent ut sagt hatar.
Min dotters mamma var gravid när vi träffades. Hennes biologiska pappa finns inte längre, och i det läget valde jag att stanna kvar hos henne.
Jag och min dotters mamma separerade när min dotter var 1 år gammal, och sedan dess har vår dotter bott varannan vecka hos mig och mamman.
Min flickvän är den mest fantastiska tjej jag någonsin träffat, och jag älskar henne så oerhört mycket.
Men nu har det kommit till ett läge där hon ber mig att välja mellan min dotter och henne.
Med resonemanget att det inte är min biologiska dotter, dvs att jag inte har något ansvar för min dotter egentligen.
Och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra.
Jag funderar väldigt mycket på hur jag kommer ta det, hur min dotter kommer ta det och hur min familj och vänner kommer se på mig om jag väljer flickvännen före min dotter.
Jag har så mycket i mitt liv jag vill göra, men aldrig kommer få chansen till.
Det tåls att säga att det är inga fler än min flickvän och min familj som vet om att min dotter inte är min biologiska dotter.
Snälla hjälp mig någon
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-03 23:33
För att tillägga kan jag komma att behöva flytta 40 mil hemifrån pga jobb.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-03 23:34
För att tillägga kan jag komma att behöva flytta 40 mil hemifrån pga jobb, vilket kommer resultera i nästintill samma sak