Bfjuli18
Hej!
Jag är överlycklig! Enligt mina beräkningar så blir bf den 4 juli-18. Jag är 27 år och det blir mitt första barn ???? finns det fler här inne som väntar sitt första barn? ????
Hej!
Jag är överlycklig! Enligt mina beräkningar så blir bf den 4 juli-18. Jag är 27 år och det blir mitt första barn ???? finns det fler här inne som väntar sitt första barn? ????
Jag väntar också mitt första barn enligt appen beräknad 4/8 -18.
Plussade igår. Känns helt overkligt. Vi har pratat om barn men inte riktigt nu. Men är glad absolut, men är i chock.
Jag säger detsamma, känns verkligen overkligt. Har längtat så länge efter barn så nu kan jag knappt förstå att jag är gravid ???? har du några symptom?
Oj vad många frågetecken det blir . Haha. Jag gjorde smileys
Jag har längtat efter barn sen jag va 19. Nu har vi pratat om barn men det kom som en chock, vi körde natrual cycles och trodde vi va rätt sade. Så kom verkligen som en chock. Jag ska berätta för min sambo ikväll.
Jag mår lite lätt illa mest hela tiden, typ "mensvärk" och otroligt trött. Är trött i vanliga fall men nu är det verkligen allt jag vill göra. Mina tuttar gör ont på kvällen mest.
Känner du några symtom? ????
Åh vad roligt ! Grattis ! Jag är också extremt trött och är jätte öm i brösten, haft också "mensvärk " , så springer jag på toa ofta på nätterna .
Okej. Skönt att slippa illa mående iaf :)
Var er planerad? :) om man får fråga.
Ja det är skönt! Nej inte planerad men vi sa att det blir om det blir . Så det känns underbart. Har du berättat för din sambo nu ?
Ja det har jag. Han blev inte direkt glad. Mer panikslagen. Han är ute med sina kollegor på middag, så ska prata mer när han kommer hem. Hans ena kollega var här när jag berättade, men jag kunde inte bära hemligheten själv längre. Jag hade redan vetat i mer än ett dygn.
Har din sambo några rädslor inför barn? :)
Oj . Han kanske har lugnat ner sig till sen och smält det får vi hoppas !
Nej min sambo är jätte lugn och visar ingen oro iaf . Hehe. Hur tänker och känner du nu ?