Vill lämna min man
Hej jag är en kvinna som är 21 år, träffade en man via nätet för 4 år sedan som bodde i mitt hemland, när vi lär började lära känna varandra så blev det så att han familj och min familj kände varandra, vi gifte oss och har varit det i snart 3 år, har en son tillsammans som är 1,5 år, innan barnet kol så bråkade vi ofta om nästan inget, jag fick sonen på skolavslutningen i tvåan, jag pluggade vidare och han blev hemma och tog ut sin pappaledighet. Nu går sonen på förskolan, jag jobbar är utbildad undersköterska, han är hemma och sover håller på med mobilen hela tiden och spelar, så fort jag klagar över mågot så är allt mitt fel, efter att sonen kom så blev jag misshandlad, han kunde sparka mig slå mog ta stryp tag på mig, jag mår så dåligt, har blivit utelåst i balkongen, jag har även haft självmordstankar, jag vill inte leva så här men jag vet inte hur jag ska ta mig ut ut detta, jag vill ha ensam vårdnad om sonen och bara sticka så långt det går, vill inte se honom vill inte vara med honom, någon som kan hjälpa mig, vill bara bort