-
-
Svar på tråden Skolkort bonusbarn biologiskbarn
-
ja, om du inte fick ange annan adress så hamnar de nog där de är skrivna. Nu hoppas jag att du kan prata med mamman och få tillgång till korten.
-
stod bara våran adressAnonym (Yes) skrev 2017-11-24 08:52:47 följande:
ja, om du inte fick ange annan adress så hamnar de nog där de är skrivna. Nu hoppas jag att du kan prata med mamman och få tillgång till korten.
-
Ring Kungsfoto och fråga till vilken adress de skickat korten?
-
Det tror jag ocksåAnonym (Yes) skrev 2017-11-24 08:52:47 följande:ja, om du inte fick ange annan adress så hamnar de nog där de är skrivna. Nu hoppas jag att du kan prata med mamman och få tillgång till korten.
-
Vilken uppfriskande tråd! Unik i sitt slag. Var helt övertygad om att jag skulle hitta den vanliga litanian om hur styvmodern kräks i munnen över att behöva kontaminera sina väggar med förstoringar på barn som liknar det motbjudande ök som maken tidigare var gift med och som under femton års tid lurade honom att ha sex med henne.
-
De kanske kommer i olika försändelser. var så för mina barn som går i olika skolor men hade samma fotoföretag. Om du undrar så kan du ju enkelt kontakta företaget och kolla vart de skickat fotona.Anonym (hmm) skrev 2017-11-24 09:04:41 följande:stod bara våran adress
-
Ja, våra kort kom med två olika brev. Den ena var ett rekommenderat brev som vi fick hämta ut på posten och det andra ett vanligt kuvert i brevlådan. Lite knepigt.Anonym (kommer) skrev 2017-11-24 13:22:45 följande:De kanske kommer i olika försändelser. var så för mina barn som går i olika skolor men hade samma fotoföretag. Om du undrar så kan du ju enkelt kontakta företaget och kolla vart de skickat fotona.
-
Är nog så att dom kommer sen. Det är ju olika skolor så det sänds nog i olika omgångar. Annars får du ringa och kolla med dom. Har ni bra kontakt med mamman så kan du ju kolla med henne sen ockaå så att hon inte fått två paket dit.
Vi har fått beställa ihop med mamman här och delar på det.
Hoppas att det ordnar sig. -
Ha ha........ ja verkligen härlig och väldigt ovanlig läsningPåven Johanna II skrev 2017-11-24 13:17:04 följande:
Vilken uppfriskande tråd! Unik i sitt slag. Var helt övertygad om att jag skulle hitta den vanliga litanian om hur styvmodern kräks i munnen över att behöva kontaminera sina väggar med förstoringar på barn som liknar det motbjudande ök som maken tidigare var gift med och som under femton års tid lurade honom att ha sex med henne.