• Anonym (Nojig)

Lite orolig sobril och alkohol

Jag är tyvärr beronde av sobril äter 4×10 mg om dagen då jag har panikångest och ångest. Går hos psykiatrin och ska få börja med KBT. Jag skäms för att jag äter dom och har ätit dom sen 2011. Jag har någon gång tagit någon öl men då har jag hoppat en tablett. Nu är jag bjuden på en stor fest. Och jag skulle vilja festa till. Men är orolig för att jag kan dö. Va ska ska jag göra

• Svar på tråden Lite orolig sobril och alkohol
  • Anonym (A)

Googla Oxazepam och witdrawal.

• Anonym (Nojig)
    Anonym (A) skrev 2017-11-21 17:15:52 följande:

Googla Oxazepam och witdrawal.

Jag är värdelös på engelska ????
  • Anonym (Nojig)

Det ska inte vara ?? Sorry

• Anonym (NN)

Hoppa över tabletter den dagen, eller ta på sin höjd en på morgonen. Alternativt drick med stor försiktighet och be någon du litar på att hålla ett öga på dig så det inte går överstyr.

Att du skulle dö av att blanda tror jag inte du behöver oroa dig för men däremot finns risken att du får en rejäl och väldigt otrevlig fylla - jobbigt för både dig och din omgivning.

• Anonym (Nojig)
    Anonym (NN) skrev 2017-11-22 08:30:49 följande:

Hoppa över tabletter den dagen, eller ta på sin höjd en på morgonen. Alternativt drick med stor försiktighet och be någon du litar på att hålla ett öga på dig så det inte går överstyr.

Att du skulle dö av att blanda tror jag inte du behöver oroa dig för men däremot finns risken att du får en rejäl och väldigt otrevlig fylla - jobbigt för både dig och din omgivning.

Tack så jättemycket för ditt svar
Svar på tråden Lite orolig sobril och alkohol