• Test14

Svaga pos gravtest men mycket symptom.

Hej:)

Jag har skrivit många gånger men nu tror jag verkligen att jag är gravid;)

Spökstreck har jag fått många av men dom har inte sett ut såhär.

Tagit 2 dagar i rad och blivit något stsrkare.

Oregegelbunden mens och ägglossningstest visade stegring ned positivt 16/10,sen sjönk det och sen åter stegring med positivt 24/10.

Min mens kan diffa mellan 28-38 dagar.

Har tvillingar sen tidigare.

Symptom är yrsel,ökat luktsinne,extremt trött,kissar varje timme nästan????,akne och ont i ländrygg,höfter samt humörsvängningar . Är på dag 42 nu i min cykel. Testade svagt med babyplan samt apotekets egna för 1 vecka sedan och igår mitt på dan efter att jag hållit mig i 2 timmar,fick jag det första och i morse det andra. Vore så tacksam för råd och synpunkter. Har totalt 5 barn och tycker mig känna igen symptomen fast min son som är född sist är 6 1/2 nu.

Just det ;D Sugen på frukt o juice oxå. Men frågan är,finns det någon som plussat såhär svagt och hur lång tid tog det innan det blev riktigt starkt? Eller finns det någon som bara fått svaga pluss men det har gått bra?

• Svar på tråden Svaga pos gravtest men mycket symptom.
  • Anonym (Hanna)

Ja du är gravid, grattis!

• Test14
    Anonym (Hanna) skrev 2017-11-20 09:40:28 följande:

Ja du är gravid, grattis!

Tror du det ???? Är i chock men undrar hur långt gången jag kan vara??? Alla symptomen kommer väl först i v 6,eller!? Gjort det de andra graviditeterna iaf..

Någon som känner igen sig?

Tack snälla för svaret:)
  • Anonym (Absolut!)

Du är absolut gravid! Grattis!

• Anonym (Hanna)
    Test14 skrev 2017-11-20 11:59:01 följande:

Tror du det ???? Är i chock men undrar hur långt gången jag kan vara??? Alla symptomen kommer väl först i v 6,eller!? Gjort det de andra graviditeterna iaf..

Någon som känner igen sig?

Tack snälla för svaret:)

För mig kom symptomen i vecka 6-7. När jag plussade i vecka 5 såg mitt test ut såhär

• Test14
    Anonym (Absolut!) skrev 2017-11-20 12:30:34 följande:

Du är absolut gravid! Grattis!

Tack snälla:)
  • Test14

[quote=78207402][quote-nick]Test14 skrev 2017-11-20 14:59:36 följande:[/quote-nick]Tack snälla;)

• Test14

Men oj vad starkt:)

Har aldrig fått så starkt,inte ens med twinsen..

Ser ut som om din vågräta linje är starkare oxå!

Hmmm, nu blir jag orolig.

Får ta ett digital:)

Någon annan med erfarenhet?

Älskar att läsa om andras historier/situationer!

Tack!! :)

Svar på tråden Svaga pos gravtest men mycket symptom.