• Anonym (Ts)

Smärta i nedre delen av magen?

Vakna av en enorm smärta i nedre delen av magen. Ej mensvärk. Vad kan det då vara? Använt svampmedel sen i fredags men det kan det väl inte vara eller? Har i övrigt en känslig mage men känns som det gör ont i livmodern.. tror aldrig jag känt en sån smärta förut.

• Svar på tråden Smärta i nedre delen av magen?
  • Anonym (Akut?)

Ring 1177 NU!
    Ta aldrig chanser med en magsmärta du inte känner igen.
    Det kan gå vara allvarligt och gå fort. 
    Har du en feberkänsla också, så är det ännu viktigare att du ringer.
    Mår du illa, är det ytterligare ett indicium på att det kan vara något allvarligt.
    Jag hade en närstående med dom symptomen, han dog efter 2 dygn, hade han sökt hjälp hade han kanske levt idag. 
    Ring nu.

• Anonym (Ts)

svetts...

verkar fått feber

• Rydén91
    Anonym (Ts) skrev 2017-11-20 04:34:42 följande:

Vakna av en enorm smärta i nedre delen av magen. Ej mensvärk. Vad kan det då vara? Använt svampmedel sen i fredags men det kan det väl inte vara eller? Har i övrigt en känslig mage men känns som det gör ont i livmodern.. tror aldrig jag känt en sån smärta förut.

Säker på att du inte kan va gravid? Ibland får man ont sen kan ju de va så att du ska få mensen igen.

Ja jan få ont i magen innan jag får den nämligen
  • LHUF

Kan vara urinvägsinfektion, inflammation i livmodern? Kan vara mkt men ring eller åk till en gynakut om det gör mkt ont

• Anonym (Riiiiing 1177)

min kompis fick jätte ont för några dagar sen visste inte riktigt vad det var, åkte in och nån tarm va mycket inflammerad och blev akutopererad.

Svar på tråden Smärta i nedre delen av magen?