• Tobythegunn

Angående alla dejtingsidor/appar

Jag har nu varit singel i snart 3 år och börjat dejta igen. Har mestadels gått den mer traditionella vägen som inte direkt lett någonvart och har därför på den senaste tiden testat online dejting och appar av liknande sort.

Min fråga är då, är det fullt med bottar och oseriösa konton på dessa appar? Jag får fult med konstiga meddelanden, folk som skriver exakt samma sak och om jag då svarar så får jag inget svar tillbaka. Sen finns det flera stycken som verkar gilla mig men som använder typ "modelltjejer" som profilbilder (kan ju vara äkta men har så svårt att tro på det för att jag drar vanligtvis inte till mig sådana överdrivet snygga kvinnor :P) Det känns som att det mesta är oseriösa eller fejk konton och det leder liksom ingen vart genom online dejting heller?

Har testat Badoo, Tinder, Waplog, Mötesplatsen, Happypancake, E-date och sen det senaste på facebook som kallas "Ilikeyou" för att nämna några få. Men inget klokt har blivit av med något av dem! 

Någon som vet eller upplever samma sak? Ska man strunta i online dejting? Det verkar ju vara skit ändå! :P

Happiness, only real when shared
  • Svar på tråden Angående alla dejtingsidor/appar
  • Spislucka

Har testat badoo och tinder men fick samma resultat som dig. Även på instagram får jag förfrågningar av fejkkonton som vill följa mig. Vet inte hur man ska undvika sånt skit

Svar på tråden Angående alla dejtingsidor/appar