Är jag ren?
Hej! Jag rökte ungefär 0,3 gram hasch natten mellan måndag och tisdag. Jag undrar när jag kommer bli ren? Är 19 år, ca 167 lång och väger ungefär 78 kilo.
Hej! Jag rökte ungefär 0,3 gram hasch natten mellan måndag och tisdag. Jag undrar när jag kommer bli ren? Är 19 år, ca 167 lång och väger ungefär 78 kilo.
Det har nog gått ur blodet vid det här laget men kan ev. synas i urinen i några veckor till. I håret sitter det tills du klipper av allt hår som växt i början av veckan.
Hasch kan även ge sk "studsvärden" då det lagras i fetvävnaderna. Så skulle du börja träna eller gå ner i vikt så kan värden öka igen..
Beror på om du har rökt mycket innan?
Om du funderar på att du kan köra bil eller göra vanliga saker så är du ren. Om du vill vara helt ren för prover kan man spåra det flera månader efteråt.
Varför knarkar man ens? Dummaste man kan göra, sluta med skiten TS så slipper du oroa dig!
Rökte lika "mycket" (alltså väldig lite) förra onsdagen. Undrar om jag är ren för urinprov.
Jag rökte 10 dagar innan pissprov och var ren. Jag är 189 cm lång och 92 kg tung så det borde gå snabbare ur blodet på dig som är mindre. För övrigt så är nog inte FL med dess moralpoliser rätt platform att skriva om sånt, bättre med Flashback isf.
Ja, det bör det, då THC endast finns i spårbara mängder i blodet 8-10h efter man konsumerat.
I urinen och endast vid ett röktillfälle, så kommer det aldrig någonsin synas så läge.
Man säger 2-7 dagar efter ett röktillfälle.
Hår är dött, och syns där så länge det inte brutit ned sig själv.
Jag ska ta pisseprov om typ 10 minuter, någon som vet om de kommer synas?!
Jag ska ta pisseprov om typ 10 minuter, någon som vet om de kommer synas?!
Låter inte så troligt, speciellt som frågan uppstår under dagen, så kan man undra varför de inte gör det då.
Och kl21 låter mer som att polisen tagit en, vilket är information som saknas.
Så låter mindre troligt.