37+ försöker få barn
Som rubriken lyder!
Som rubriken lyder!
Hej! Jag är 38 och försöker nu med andra barnet. Vi har en ettåring sedan tidigare. Har BIM den 23/11 och detta blir första försöket.
Själv?
Hej! Har en 9-åring och en 4-åring och inga försök än. Har tänkt börja försöka vid jul! Men vill gärna följa likasinnade ????????
Hej! Jag är 38 och försöker nu med andra barnet. Vi har en ettåring sedan tidigare. Har BIM den 23/11 och detta blir första försöket.
Själv?
Hej! Har en 9-åring och en 4-åring och inga försök än. Har tänkt börja försöka vid jul! Men vill gärna följa likasinnade ????????
Jag är 37 år och har två barn från ett tidigare äktenskap födda -05 och -09... plus en gemensam som snart blir 3 år med min nuvarande. Vi började försöka i sept och det tog sig snabbare än vi hann blinka men slutade dessvärre i missfall v6+2. Har efter en månad fortfarande lite gravidhormoner kvar men har nu äntligen fått mens så hoppas vi kan börja om och att det tar sig lika fort igen;)
Hej
Är 37 och mannen 40. Vi har två barn som är 7 & 5 år. Nu hoppas vi på en 3a <3
Första försöket denna månad men känner ingen stress... bara osäkerheten om man fortfarande är lika fertil som för 6år sedan haha..
Jag är 37 år och har två barn från ett tidigare äktenskap födda -05 och -09... plus en gemensam som snart blir 3 år med min nuvarande. Vi började försöka i sept och det tog sig snabbare än vi hann blinka men slutade dessvärre i missfall v6+2. Har efter en månad fortfarande lite gravidhormoner kvar men har nu äntligen fått mens så hoppas vi kan börja om och att det tar sig lika fort igen;)
Jag fick plus idag! :D :D
Min sambo får svar om fast jobb nu vid jul :) så det är därför!
Vad kul. :) Hur kommer det sig att ni vill avvakta till jul förresten?
Jag ammar fortfarande min ettåring och fick tillbaka mensen nyss, så jag blev verkligen överlycklig nu när jag testade med stickor och fick veta att jag har ägglossning. Helst av allt skulle jag vilja amma, men det vill inte sonen. :p