hjälp oss med tips stöld av svägerskan
så här är de behöver hjälp av någon kunnig
min make förlorade sin mamma den 13 oktober hon bodde på ålderdomshem. n hade god man dom 2 senaste åren pga av min svägerska kunde ta sin mammas minuten kort . och ta pengar i från hennes konto . svärmor höll på att bli bostadslös bara ett tag innan hon var klar i knoppen och , svärmor ordnade själv sin god man. min svägerska har alltid tänkt på sig själv och skiter i andra har bara pengar i huvudet. min man och hans halvsyster har inte varit vänner på flera år .DET VI UNDRAR
när maken kommer till boendet och ska ta farväl av sin mamma den 14 oktober har redan hans halvsyster varit till svärmor tagit adjö av henne medans inte ens svärmor hade kallnat och låg kvar avliden i sängen började hon att tömma hennes lägenhet de saknas nya kläder elektronik får man göra så som hon gjorde ?
, maken kommer dit tar adjö och far han rörde inget utan de gjorde han måndagen den 16 oktober med min mosters hjälp . maken och jag tycker de är så empatilöst och jäkligt gjort av svägerskan hon tog även kort som maken fått på mms en del av det hon tagit tidigt på morgonen då hon vet att min make och hennes bror sover väldigt länge om dagarna pga av värken som han har
vad och hur ska vi gå vidare med detta tacksam för svar