• Spaderkung

Min sambo verkar ha torkat ut.

Jag är inte mycket för att skriva så försöker hålla de kort.

Jag och min sambo har haft de upp och ner ett tag(läs länge). När vi är själva utan barnen är de bra och vi trivs och har en del sex. I vardagen med barnen är de irritation, suckar och torrt och dött som ett spökhus. Jag känner en del frustration över de faktiskt. Nu är de två månader sen vi hade sex. Jag har frågat eller gett invit till att få ta "hand" om henne. De vart tvär nej också.

Jag blir trött av de, jag känner att jag tappar lusten och de vill inte jag. Jag känner att hon helt enkelt inte tänder på mig eller har tröttnat.

Jag vet inte hur jag ska lösa de...

• Svar på tråden Min sambo verkar ha torkat ut.
  • Liwslust
    Spaderkung skrev 2017-11-09 23:22:45 följande:

När vi är själva utan barnen är de bra och vi trivs och har en del sex.

Du säger ju svaret själv. Glad ...Lämna bort barnen för en natt och ta in på något hotell eller nåt. Börja också prata om sex och fantasier. Fantasier som din sambo har kan mycket väl bli dina fantasier när du vet om dom och vice versa. Får ni igång det gemensamma fantiserandet så tror jag också ni får igång ert sexliv. Flört
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Spaderkung

Jo, de vet jag. Men de är just de, vi lämnar bort barnen kanske två gånger om året och tar in på hotell.

Jag har försökt fråga henne om fantasier och hon säger ingenting. Vi har varit ett par i snart 6år och hon har vetat att jag har varit intresserad av att testa anhalt med henne. För två månader sen så gjorde vi de och då säger hon att hon alltid tyckt om de.... Jag vart helt chockad, har frågat henne om fantasier och gett inviter till att testa de. Jag skulle göra allt för henne förutom ha med någon annan. Annars är jag öppen till att testa vad som helst. Jag får väl starta en pratstund igen om de då.

• Anonym (Lina)

Detta verkar va ett väldigt vanligt problem bland män. Kvinnan vill inte och ni går under av längtan och kåthet. Förstår de är jobbigt. Men ett tips: stressa henne inte!

Om du verkligen vill få de att funka mellan er så lär dig gosa med henne UTAN att de blir sex! De finns inget mer frustrerande än en man som är pang på rödbetan och man känner att man jämt måste ställa upp på sex hela tiden.

Testa att gå ner på henne där du LOVAR henne innan, att de BARA är hennes stund. Du slickar henne men har inte sex med henne. Gör så gång på gång på gång. Jag lovar dig, efter 10 gånger (om inte redan innan) så kommer hon vilja ha dig i henne!

På så sätt ger du henne tid! Och du stressar henne inte! Om alla män bara kunde förstå detta!

• Anonym (???)
    Anonym (Lina) skrev 2017-11-10 03:55:47 följande:

Testa att gå ner på henne där du LOVAR henne innan, att de BARA är hennes stund. Du slickar henne men har inte sex med henne. Gör så gång på gång på gång. Jag lovar dig, efter 10 gånger (om inte redan innan) så kommer hon vilja ha dig i henne!

På så sätt ger du henne tid! Och du stressar henne inte! Om alla män bara kunde förstå detta!

Är man kåt och frustrerad redan innan pga sexbrist, har man fan dött av kåtslag långt innan man skickar henne för 10?e gången utan att själv få något.
  • Carambolan

Ni har bara varit tillsammans i sex år och har redan flera barn? Låter som att ni är mitt upp i småbarnsåren i så fall. Då är man trött och less och hushållsarbetet tar ALDRIG slut, det finns alltid saker man måste göra som pockar på uppmärksamhet. Mitt tips är att ni bokar in en kväll i veckan då ni går och lägger er tillsammans direkt när barnen somnat. Sen gör ni det oavsett om huset ser ut som ett bombnedslag, tre maskiner tvätt ligger osorterad eller nya avsnittet av Game of Thrones har kommit. Se det inte som att ni bokat in sex utan att ni bokat in en ledig kväll för att umgås. Men gör det i sängen! Stäng ute stöket. Ligg och prata, lyssna på musik, ge massage. Sannolikt leder det inte till sex varje vecka men troligen betydligt oftare än varannan månad.

• Spaderkung

"Lina" jag är inte den som stressar fram något. Jag är den som säger att jag vill gosa mer, jag vill sitta bredvid henne i soffan när vi glor på något. Jag vill ha kramar och ta på hennes rumpa bara så där. Utan något som helst tanke om sex. Jag säger hur fin hon är.

Jag vet inte hur många gånger jag har går ner på henne. Jag älskar att göra de, finns inget bättre. Jag har aldrig räknat med att hon ska ställa upp på sex bara för de. För mig är de viktigaste att hon har de skönt. Jag tror att jag har fått en avsugning endast 1 gång och de menar jag rakt igenom tills jag kom utan sex. De va ungefär 5,5år sen. Inget jag klagat på till henne heller.

Tro mig jag vet vad stress kan förstöra mer då jag själv har varit i en sådan period.

"carambola"

De va en bra idé de. Jag ska verkligen ta upp de då vi pratar om de. Jag skulle iallafall uppskatta att göra de. Känns som tv och telefoner är något negativt för förhållanden.

"underhill"

Jag håller med dig om de. Varför har hon inte sagt något når hon märkt att jag varit intresserad av de?

Man vart både chockad och stött över att hon inte sagt något om de tidigare när man frågat vad hon tycker om.

Till er tjejer. Vad tycker ni om när era killar gör för er? Alltså behöver inte vara sexuellt för att de ska skapa ett sug.

• Anonym (em)
    Spaderkung skrev 2017-11-10 11:08:29 följande:

Till er tjejer. Vad tycker ni om när era killar gör för er? Alltså behöver inte vara sexuellt för att de ska skapa ett sug.

Att man märker att det här är en person som bryr sig om mig och är omtänksam, i vardagliga situationer.
    Att det märks att personen vill göra olika saker tillsammans.

• Anonym (Hm)
    Carambolan skrev 2017-11-10 07:13:23 följande:
    Ni har bara varit tillsammans i sex år och har redan flera barn? Låter som att ni är mitt upp i småbarnsåren i så fall. Då är man trött och less och hushållsarbetet tar ALDRIG slut, det finns alltid saker man måste göra som pockar på uppmärksamhet. Mitt tips är att ni bokar in en kväll i veckan då ni går och lägger er tillsammans direkt när barnen somnat. Sen gör ni det oavsett om huset ser ut som ett bombnedslag, tre maskiner tvätt ligger osorterad eller nya avsnittet av Game of Thrones har kommit. Se det inte som att ni bokat in sex utan att ni bokat in en ledig kväll för att umgås. Men gör det i sängen! Stäng ute stöket. Ligg och prata, lyssna på musik, ge massage. Sannolikt leder det inte till sex varje vecka men troligen betydligt oftare än varannan månad.
    Håller med
Svar på tråden Min sambo verkar ha torkat ut.