Nu lämnar jag till slut!
Efter 12års äktenskap med en narcissistisk VD med en stor kärlek till alkohol har jag nått vägs ände. Nu är han ute hur huset! Nu är det dags att leva och andas för mig och barnen!
Efter 12års äktenskap med en narcissistisk VD med en stor kärlek till alkohol har jag nått vägs ände. Nu är han ute hur huset! Nu är det dags att leva och andas för mig och barnen!
Grattis till ditt nya liv!
Grattis till ditt nya liv
Yey!
*styrkekjam*
Vad är det som ska diskuteras?
Gratulerar till att ha tagit första steget! Att veta vad man vill är det första och kanske största steget. Omge dig av människor som vill dig och barnen väl och odla ömsesidiga relationer det är bästa motgiftet mot den giftiga relationen du levt i enligt min erfarenhet. Önskar dig varmt lycka till!
giftigarelationer.com
Yey!
*styrkekjam*
Vad är det som ska diskuteras?
Oftast bra. Bättre än innan. Känner en del sorg.
Heja dig! Jag har gjort samma resa. Varje gång jag tänker tillbaka tackar jag ?Gud? för att jag till slut tog steget och blev fri. Ta hjälp av psykolog när tvivel kommer. Skriv listor med allt du kan göra nu som du inte kunde göra med honom. Och listor med allt negativt med honom. Allt du störde dig på. Allt han fick dig att känna dig fel för. Det kan komma stunder när du behöver påminnas. Och grattis till att ha gett dig själv chansen att bli lycklig och må bra!
TS Jag blir oerhört glad för din skull. En sån lättnad det måste vara. Önskar dig stort lycka till.
Är mitt i den skit du har lämnat och lär aldrig komma ur den.
En fråga till er här som varit med om samma sak: Hur har er partner reagerat på att ni gjort slut?
TS Jag blir oerhört glad för din skull. En sån lättnad det måste vara. Önskar dig stort lycka till.
En fråga till er här som varit med om samma sak: Hur har er partner reagerat på att ni gjort slut?
Är narcissister som också är verkställande direktörer värre än andra?
Är narcissister som också är verkställande direktörer värre än andra?
Fel forum? Här handlar det om missbruk av diverse mer eller mindre skadliga substanser. Du kanske borde lägga in detta i nåt relations/skiljsmässo delforum?
Fel forum? Här handlar det om missbruk av diverse mer eller mindre skadliga substanser. Du kanske borde lägga in detta i nåt relations/skiljsmässo delforum?