jag och min son förstår Inte varandra längre!
Hej
Vi har alltid haft bra Kontakt jag o min son 4 år. Har alltid tycker att han är duktig o förståndig.
senaste månaderna har det kännts som han lyssnar Inte längre. Lever i en egen värld! Det känns som jag tjatar hela dagarna. jag vet att barn ändrar dig hela tiden men denna gången känns det som jag inte hittar en lösning att hantera det . vilket jag alltid annars gjort!
Han har börjat bli retlig. Retlig mot sina kompisar och mot mig. vill Liksom förstöra deras lek.
Hoppar i soffan fast man säger till nej. Allting är små saker , men efter en hel dag är inte det heller roligt längre.
Fast jag säger till " förstör Inte när dom andra leker" så lyssnar han Inte. Jag tar bort honom , då blir han sur o springer iväg.
skit jobbigt när det känns som vi tappar varandra! och när jag Inte längre vet hur jag ska hantera saker .
jag är för det mesta lugn o försöker Tänka förnuftigt och Inte tjata men har svårt att se hur han ändrar sig till något som hat Inte känner igen. mer negativt än postivt!
någon som har några tips ideer?
Nu senaste sa en vän till mit " vad har hänt Med honom så brukar han Inte vara " .