Babyplan graviditetstest
Erfarenheten om gravtest från Babyplan?
Har ni plussat sent/tidigt?
Erfarenheten om gravtest från Babyplan?
Har ni plussat sent/tidigt?
Fått svagt men tydligt rosa streck vid två tillfällen. En gång vid äl+5 och en annan gång vid äl+6. Men sen kom mensen ändå så jag kan inte avgöra om vissa av deras test kan ge helt otroligt starka spökstreck eller om de är så pass känsliga att jag testa svagt positivt men att ägget inte fäste ordentligt så det blev en kemisk graviditet.
Jag plussade precis... ÄL+8.. Det är de extra känsliga testen. Är rädd att det är något fel dock för det känns helt sjukt att plussa så tidigt...
Tack, ska testa igen imorgon :)
Har också äl+8 idag och enligt mig är det här ett positivt test... men jag är lite smårädd att det jäklas med mig och att jag inte alls är gravid :(
Har också äl+8 idag och enligt mig är det här ett positivt test... men jag är lite smårädd att det jäklas med mig och att jag inte alls är gravid :(
Tack!!! Jag tog ett test till, Hahah! Så himla otålig! Tycker mig se ett svagt plus...
Garanterat positivt Maajsan26! Tog också ett nytt test som var betydligt starkare :D Yeay grattis till oss!!! Visst känns det knäppt att plussa så tidigt?! önskar att man va en sån som ba ooooops jag var visst gravid, och får reda på det i vecka 10 typ. Haha... Våra graviditeter kommer kännas extra lååååånga!
Tack!!! Jag tog ett test till, Hahah! Så himla otålig! Tycker mig se ett svagt plus...
Mitt test var inte starkare idag. Fortfarande positivt men svagt. Hoppas det inte betyder att missfall är på gång :(
Garanterat positivt Maajsan26! Tog också ett nytt test som var betydligt starkare :D Yeay grattis till oss!!! Visst känns det knäppt att plussa så tidigt?! önskar att man va en sån som ba ooooops jag var visst gravid, och får reda på det i vecka 10 typ. Haha... Våra graviditeter kommer kännas extra lååååånga!
Mitt test var inte starkare idag. Fortfarande positivt men svagt. Hoppas det inte betyder att missfall är på gång :(
Hej! Har följt er tråd. Hur gick det för er???
Vad kul! Bara bra än så länge, v 29 idag och väntar en liten pojk