• Anonym (Bråttom????)

Hård BDSM

Tjejen kommer över om 2 timmar. Vi har pratat lite och hon vill att jag ska vara mycket brutalare och hårdare än jag varit ikväll. Vi har testat mycket som att binda, ögonbindel, alla möjliga sexleksaker, bröstklämma osv. Vi har alltså normalt inte vaniljsex...

Hon vill vara 100% i mitt våld och bunden samt bli kommen i och på i flera timmar....

Hjälp mig gärna med inspiration! Har köpt gurka, banan, kondomer, chokladsås, klädnypor och bäddat ordentligt...?? Vi har alla möjliga leksaker och kör i alla hål.

Gränsen går, som vi pratat om, vid att äta hundmat eller bajs typ, så långt vill vi aldrig gå. I övrigt är allt tillåtet...

Hjälp mig!

• Svar på tråden Hård BDSM
  • Anonym (Ja)

Ja Bind henne fast henne vid t ex sängen med ögonbindel och gag och lämna henne ett tag. Gå till rummet bredvid typ. Hur länge beror på vad hon klarar. Bekväm eller obekväm ställning beroende vad vad hon klarar.

• Anonym (?)

Hård bdsm, och du har köpt banan och chokladsås? Låter mer som kalas. Byt ut chokladen mot stearin och bananen mot en piska.

• Eena

Brutalare och hårdare. Hade jag sagt så hade jag menat att jag ville ha saker som smisk/pisk, hårdragning, örfilar, munknull, bitning och liknande. Hade blivit lätt chockad om killen hade chokladsås. Men eftersom du känner tjejen och det är vad du förberett misstänker jag att din tjej inte vill ha riktigt samma saker som jag...

• Anonym (Bråttom????)

Haha????

Ni har helt rätt, räknade det till saker vi redan har. Skäms lite över hur jag skrev... Det blir ett komplement, det jag köpt. Gjort allt av ovanstående utom örfilar.

Piskor, gag, spreader, många dildos.... allt utom gunga finns.

Tar ändå tacksamt mot förslag, av de hårdare slaget...

• Anonym (Varning.)
    Anonym (Ja) skrev 2017-11-01 18:44:24 följande:

Ja Bind henne fast henne vid t ex sängen med ögonbindel och gag och lämna henne ett tag. Gå till rummet bredvid typ. Hur länge beror på vad hon klarar. Bekväm eller obekväm ställning beroende vad vad hon klarar.

Nej.
    Aldrig lämna någon ensam med en gag, om hon får problem med andningen genom näsan.
    Är det minsta förkyld, börjar gråta eller har astma, allergier eller liknande, kan hon dö. 
    Ha också alltid ett kodmeddelande, som hon kan använda om hon bär gag, t ex nycklar som hon kan slänga i golvet,
    Om hon gör det måste du omedelbart lossa gagen, det ska hon bara använda om hon får just andningsproblem.
    En vän till mig höll på att dö så, hon hade inget att kommunicera med och hon fick känningar av sin astma mitt under en session.
    Som tur var, så uppmärksammade hennes partner det efter en liten stund, så det gick aldrig så långt som tur var, men båda var rejält uppskrämda efteråt. 
  • Tusselina
    Anonym (Bråttom????) skrev 2017-11-01 18:41:44 följande:
    Tjejen kommer över om 2 timmar. Vi har pratat lite och hon vill att jag ska vara mycket brutalare och hårdare än jag varit ikväll. Vi har testat mycket som att binda, ögonbindel, alla möjliga sexleksaker, bröstklämma osv. Vi har alltså normalt inte vaniljsex...

Hon vill vara 100% i mitt våld och bunden samt bli kommen i och på i flera timmar....

Hjälp mig gärna med inspiration! Har köpt gurka, banan, kondomer, chokladsås, klädnypor och bäddat ordentligt...?? Vi har alla möjliga leksaker och kör i alla hål.

Gränsen går, som vi pratat om, vid att äta hundmat eller bajs typ, så långt vill vi aldrig gå. I övrigt är allt tillåtet...

Hjälp mig!
    Jahaja och du frågar om råd 2 timmar innan? på familjeliv? och ni har "alla möjliga leksaker" men du har köpt gurka och banan? vad har du tänkt ha de till då? eller är det kanske så att hon riktigt hatar gurka och banan och du tänkt ha till tortyr? om ni provat faktisk bröstklämma, varför har du köpt klädnypor istället?

Ok så kattmat skulle gå bra då? och scarification? snitta henne lite med kniv?  kanske amputation? om nu allt övrigt är tillåtet?

Känns som väldigt oplanerat och oupplyst om det önskas en session på flera timmar dessutom. 

Inte konstigt folk råkar illa ut om de tror "hård bdsm" är såhär yolo av folk som inte har koll.
    Lite sent nu men om du har ett äkta intresse prova sidor som darkside och fetlife eller köp lite böcker. Ska du vara top är det ditt ansvar att vara kunnig och påläst, annars är du en säkehetsrisk. 

(och för folk som läser och vill bli dominerade eller toppade - se för guds skull till att du inte lämnar över kontrollen till någon som inte vet vad de pysslar med - är det inte så leker man stegvis och kommunicerar massor)

Skulle rekommendera ni snarare tar det lite lugnt och mer ordentligt talar igenom era preferenser och fantasier så att du kan istället förbereda ordentligt för ett annat tillfälle. 
  • Tusselina
    Anonym (Varning.) skrev 2017-11-01 19:04:54 följande:
    Nej.
    Aldrig lämna någon ensam med en gag, om hon får problem med andningen genom näsan.
    Är det minsta förkyld, börjar gråta eller har astma, allergier eller liknande, kan hon dö. 
    Ha också alltid ett kodmeddelande, som hon kan använda om hon bär gag, t ex nycklar som hon kan slänga i golvet,
    Om hon gör det måste du omedelbart lossa gagen, det ska hon bara använda om hon får just andningsproblem.
    En vän till mig höll på att dö så, hon hade inget att kommunicera med och hon fick känningar av sin astma mitt under en session.
    Som tur var, så uppmärksammade hennes partner det efter en liten stund, så det gick aldrig så långt som tur var, men båda var rejält uppskrämda efteråt. 
    Precis - faktiskt även aldrig någonsin lämna någon bunden utan uppsikt ens en minut (däremot kan man simulera den övergivna känslan för den bundne med saker som ögonbindel och att låtsas att man gått därifrån. 
  • IsadoraW1

Jag tycker spontant att det känns livsfarligt att be folk på ett forum om tips i ett sådant här läge. Med risk för att låta som en moraltant, gränser är något bara ni kan komma fram till tillsammans.

Hundbajs nej....men är scat ok? Får slag lämna märken?-om ja, även på ställen som är synliga för andra? Fisting?-anal, vaginal eller både och?

• Anonym (Ug)

Stryp henne tills hon svimmar eller piska henne tills det kommer blod.
    Eller knulla henne med en dildo doppad i tabasco om du vill blanda in mat...

• Anonym (Varning.)

Du ska få ett tips av mig.
    Nu känner ju inte jag din dam men det här brukar gå hem när jag har gjort det.

Lägg fram den största vassaste kniven du äger synligt bredvid sängen så att hon ser den.
    Lägg också en snäll smörkniv i kylskåpet.
    Bind henne och sätt på ögonbindeln, tala om för henne att det är superviktigt att hon ligger helt prick stilla, så du inte råkar slinta och göra henne illa med kniven.
    Sen hämtar du den snälla och kalla kniven från kylskåpet, låt den få löpa utefter hennes kropp överallt, samtidigt som du kan varva med handsnärtar och smekningar. 
    Hon kommer behöva anstränga sig för att ligga still och det faktum att du tagit ifrån henne ett sinne (synen) och att hon inte kan distrahera och parera det du gör kommer göra hennes känsel så mycket större, känseln kompenserar för synförlusten.
    Tvånget att ligga still gör att hon inte kan distrahera bort det du gör genom rörelser. 
    Den vassa kniven låter du ligga på nattduksbordet, den är bara skådegodis.
    Jag kallar det för mindfuck. Glad

Svar på tråden Hård BDSM