• Loveinworld471

Illuminati styr musikbranschen!

Vakna upp! Illuminati styr musikbranschen, både i Sverige och i resten av världen! 

• Svar på tråden Illuminati styr musikbranschen!
  • Anonym (Anonym)

Problemet är att Illuminati är onda och arbetar för en ny totalitär världsordning med en världsregering.

• Tow2Mater

Du menar det kommer snart bara finnas rapmusik att lysna pa och ingen rock, pop eller country? Eller vilken musik foredras i en världsordning med en världsregering?

• Anonym (suck)

Alltid samma visa från dessa foliehattar, så länge ni inte kan lägga fakta på bordet så är det kvalificerat, paranoid struntprat.

• Tow2Mater
    Anonym (suck) skrev 2017-10-31 17:55:21 följande:

Alltid samma visa från dessa foliehattar, så länge ni inte kan lägga fakta på bordet så är det kvalificerat, paranoid struntprat.

Vet inte om du pratar om musikbranchen eller om världsordningen; men att FN som ju inte frågar om lov utan utfärdar kommando där hela planeten kommer att bindas till 17 mål för hållbar utveckling och 169 specifika mål för hållbar utveckling med syfte att radikalt förändra världen till 2030 (Agenda 2030), och EU som FN:s klimatpanel som globalt pådrivande kraft i processen tycker jag är ganska talande.
  • Anonym (suck)
    Tow2Mater skrev 2017-10-31 18:07:50 följande:
    Vet inte om du pratar om musikbranchen eller om världsordningen; men att FN som ju inte frågar om lov utan utfärdar kommando där hela planeten kommer att bindas till 17 mål för hållbar utveckling och 169 specifika mål för hållbar utveckling med syfte att radikalt förändra världen till 2030 (Agenda 2030), och EU som FN:s klimatpanel som globalt pådrivande kraft i processen tycker jag är ganska talande.
    Låt mig gissa... Du tror inte på global uppvärmning heller ?
  • Tow2Mater
    Anonym (suck) skrev 2017-10-31 18:41:12 följande:
    Låt mig gissa... Du tror inte på global uppvärmning heller ?
    Vad har det med saken att gora vad jag tror eller inte tror?
  • Anonym (suck)
    Tow2Mater skrev 2017-10-31 18:45:27 följande:
    Vad har det med saken att gora vad jag tror eller inte tror?
    Du låter som en konspirationsnöt själv med ditt svar, därför jag frågade.
  • Tow2Mater
    Anonym (suck) skrev 2017-10-31 18:55:37 följande:
    Du låter som en konspirationsnöt själv med ditt svar, därför jag frågade.
    Så du anser inte att de globala forändringar som Agenda 2030 definierar och kräver stämmer overens med en sk ny världsordning. Intressant. Vad skulle omfattas enligt dig då for att definiears som en sådan?
  • Pentra

Illuminati är en liten harmlös och absolut betydelselös europeisk religiös sekt som bl.a. försöker att sprida nonsens samt korkade och osanna konspirationsteorier. En sorglig och ynklig samling maktlösa människor vilka det inte är värt att ge varken den minsta uppmärksamhet eller lägga någon som helst vikt vid. ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Foliehattarnas foliehatt)
    Pentra skrev 2017-10-31 19:30:30 följande:

Illuminati är en liten harmlös och absolut betydelselös europeisk religiös sekt som bl.a. försöker att sprida nonsens samt korkade och osanna konspirationsteorier. En sorglig och ynklig samling maktlösa människor vilka det inte är värt att ge varken den minsta uppmärksamhet eller lägga någon som helst vikt vid. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Illuminati är emot all religion, det är liksom deras grej...
  • Pentra
    Anonym (Foliehattarnas foliehatt) skrev 2017-10-31 19:43:54 följande:
    Illuminati är emot all religion, det är liksom deras grej...

Deras sekteristiska beteende kan ändå, på sitt sätt, betecknas som religiöst. ... Salome, Pentra
  • Anonym (Nilz)
    Tow2Mater skrev 2017-10-31 18:07:50 följande:
    Kommando? FN har väl inte tvingat någon att förbinda sig till de globala målen?
  • Grande Rock

Kunde väl tro att det var någon inkompetent rackare som hade fingret med i syltburken. 
    Då vet vi iaf vem det är som släpper ut så mycket dynga i etern...

Att tro är att inte veta
Svar på tråden Illuminati styr musikbranschen!