Är min väns man homosexuell?
En god vän till mig träffade en man för lite över ett år sedan och är idag gravid med hans barn.
Han verkade vara en stabil bra man, fram till att han sluta hålla sina löften. Bland annat gällande giftermål, flytta ihop osv.
De bor inte tillsammans och väntar ett barn ihop.
Min vän börjar nu misstänks att han skulle vara homosexuell och här kommer anledningarna till varför; Han visar inge vidare känslor gentemot henne och framför allt inte för barnet i magen. Han är extremt mån om sitt utseende genom att dedikera all sin tid åt träning, rakar sig konstant, otroligt hygienisk och köper dyra och fina kläder till sig själv. Hans Facebook är full av bilder på han själv där hans spänner sina muskler eller håller armen omkring en annan man. Han vill sällan ha sex och när de väl har så har han problem vid utlösning eller blir slak under akten. När de väl är sexuella med varandra, vill han ofta testa på bakifrån ( vilket hon inte är villig till, men han forsätter att försöka med det ändå) Och slutligen en sak kom känns ganska avgörande kring detta är att varje gång de haft sex så har det slutat med att hon fått urinvägsinfektion och då fått undersöka det hos läkaren och de kollar vidare på labb och VARJE gång har hon fått samma svar och det är att hon fått en bakterie som tillhör i analen. Och då har hon alltså aldrig haft sex med honom bakifrån och de båda sköter sin hygien exemplariskt. Läkarna själva har frågat om hon misstänker sin kille för otrohet.
Så hjälp oss gärna att komma fram till om han är otrogen och möjligtvis med en man då och inte kvinna.