Fången i mitt äktenskap
Jag e inte guds bästa barn men jag är en social trevlig och snäll tjej. Vi har vart ihop i 6 år och tre barn. Men sen han kom på mig smsa med ett gammalt ex (egentligen sökte ja mig dit för att ja känner mig sååå ensam) så har mitt liv blivit ett helvete. Han hotar med att ta barnen ifrån mig, han spelar så mkt han vill och ja ska acceptera det, ja får absolut inte gå ut med mina vänner och om jag får igenom en kväll så ska ja va hemma senast 24.00 ja kvävs. Ja pratar med de här exet näsran varje dga för han ger mig lite humor och bara lyssnar. Han får mig att le även om de ingen person jag vill vara med. Hursomhelst tex idag va vi i skogen med barnen o hans mamma, han blev fly förbannad på mig för ja inte drog vagnen istllet för hans mamma i uppförsbacken fast jag hade frågat henne om ja skulle ta över. Han knullar hela min familj och akta så ja inte puttar ner dig i vattnet. De ett exempel på hans utbrott. Varför jag e kvar? Jo för ja e rädd att vara utan mina barn OCH vi har så mkt ekonomiskt gemensamt. Men kan de bli bättre? Vad ska ja göra? Ja känner mig nedvärderad och så nertryckt i alla aspekter. Jag orkar inte mer.