Sluta hata män already...
Allt detta hat!
Män i Sverige är ju de största pussies som finns i hela världen, men ändå målas dem upp som ultra patriarkala våldtäktsmän som bara är ute efter kvinnor och deras kroppsdelar.
Visst finns det rötägg, det finns på båda hållen, kvinnor och män. Men vad gäller majoriteten så bör du finna att de flesta är faktiskt normala människor.
Bara för att du har haft dåliga relationer och/eller inte haft bra faderskapsfigurer i ditt liv så måste du dra alla över en och samma kant och säga det ena och det andra.
Som sagt, män i Sverige är så mycket "mammas pojkar" man kan komma. Det är nästan till och med så att det har gått över gränsen! För att maskulinitet och det där med att vara en stark man ses som något dåligt i Sverige och män uppmuntras HELA tiden att vara feminister, alltid vara på kvinnans goda fot, praktiskt taget bli en kvinna själv.....
Ni delar ju bara upp samhället mer och mer och vi slits ifrån varandra och mer hat och fördomar skapas pga detta! Varför inte acceptera att män och kvinnor är olika? Liksom försök att förstå varandra och lev med varandra fridfullt!?
Jag har bara haft dåliga relationer med kvinnor, bara varit med en massa "gold- diggers" och otrogna tjejer, men inte drar jag alla kvinnor över samma gräns och sitter och klagar på hur kvinnor är svin hit och dit. Det gör liksom mer skada än nytta, och jag vet ju att de flesta kvinnorna därute är ju bra människor! Det har nog mer med mig själv att göra och kanske lite otur också att jag varit i sånna ruttna förhållanden och träffat sånna ruttna kvinnor.'
Så pls, just stop it.