En fråga till er som fått barn med äggdonation men själva burit barnet
Är ert barn likt er själva fysiskt? Jag har läst en massa om att miljön i livmodern påverkar jättemycket och inte bara generna.
Är ert barn likt er själva fysiskt? Jag har läst en massa om att miljön i livmodern påverkar jättemycket och inte bara generna.
Jag ville bara svara att mycket av det vi ser som likheter beror på rörelsemönster, tonfall etc. Jag har ljusa, rödhåriga vänner som adopterade från Sydafrika. Jag upplevde sonen som lik sin pappa, för de hade lika krulligt hår (fast de gick i 2 helt olika färgskalor och inte har någon gemensam genetik)
Fattar inte riktigt detta med donator, så vill någon hjälpa att förklara. Blir det dit biologiska och genetiska barn som mamma? För du bär ju inte barnet själv. Och pappan då? Blir det hsns biologiska genetiska
Fattar inte riktigt detta med donator, så vill någon hjälpa att förklara. Blir det dit biologiska och genetiska barn som mamma? För du bär ju inte barnet själv. Och pappan då? Blir det hsns biologiska genetiska