Namn på S?
Era bästa både pojk- och flicknamn på S?!
Vi har två pojkar som heter på S och ska få en bebis, vet ej kön. Måste inte absolut vara på S men kul att kolla på det ändå ????
Era bästa både pojk- och flicknamn på S?!
Vi har två pojkar som heter på S och ska få en bebis, vet ej kön. Måste inte absolut vara på S men kul att kolla på det ändå ????
Kan skriva de jag kommer på just nu som iaf jag tycker om :)
Sanna, Sonja, Sofie, Sally, Siri, Silje, Synnöve, Siv, Svea, Solveig, Sam
Simon, Sylve, Sylvester, Sakarias, Stellan, Stig, Sam
Stella.
Selma, Siri, Saga
Samuel, Svante
Två av namnen heter våra barn redan ????
Stella och Selma önskar jag funkade men de finns i andra familjer nära oss... pojknamn på S svårast... de två fina tycker vi att vi redan tagit till våra pojkar vi har.
Stina kanske. Men fler pojknamn på Shittas inte trots ivrigt googlande...
Synnöve - på riktigt tycker ni att det är ett fint namn? Tyvärr håller inte alls med.
Två av namnen heter våra barn redan ????
Stella och Selma önskar jag funkade men de finns i andra familjer nära oss... pojknamn på S svårast... de två fina tycker vi att vi redan tagit till våra pojkar vi har.
Stina kanske. Men fler pojknamn på Shittas inte trots ivrigt googlande...
Synnöve - på riktigt tycker ni att det är ett fint namn? Tyvärr håller inte alls med.
Förlåt så mycket för att jag har en annan smak än du!
Sebastian, Sixten, Sigfrid, Sigge, Stellan
Smilla, Sigrid, Stina, Signe, Silje, Siri, Stephanie, Sabina
Sander tycker jag är fint.
Du har nog fått de vanligare alternativen så här kommer lite ovanligare s-namn:
Santos, Sergei, Svenning, Saxon, Santeri, Samson, Sigmond, Seth, Sasko, Severin, Sigurd,Sverre, Sion, Sakarias, Sirius, Salomon, Skyler, Sindre, Sture, Simen, Signar, Svedje, Ståhle, Santus, Storm, Sage, Sumle, Svente, Sixto.
Saffron, Svenja, Senja, Sisseli, Sissel, Sienna, Sigyn, Selmina, Solei, Solfrid, Silke, Silje, Sierra, Sigga, Saskia, Sinnia, Snöfrid, Solrun, Sunna, Siska, Stine, Svala, Sunniva, Sawyer, Sergia, Sassa, Selima, Salka, Svandis.
Siri, Signe, Sigrid
Svante, Sigge, Simon
Tack för många förslag!