• Anonym (Fru ts)

Maken nekar mig sex

Maken har noll sexlust just nu. Han kramas gärna och pussas varje dag. Men sen är det stopp. Han säger att det är för att han är stressad på jobbet, men det känns ändå jävligt trist. Jag har tillfredsställt mig själv nu i många månader, men nu känner jag att det räcker. Jag är så jäkla kåt hela tiden tiden att jag känner mig som en mars-katt. Så fort maken rör vid mig, hoppas jag att det ska bli mer. Men blir besviken varje gång. Jag har försökt ta initiativ hur många gånger som helst, men får nobben. Och jag blir bara kåtare för varje dag som går. Hur får jag maken att förstå att vi måste ha sex? Han förstör ju vårt äktenskap med detta. Hur länge orkar man utan sex innan man ger upp?

• Svar på tråden Maken nekar mig sex
  • Anonym (Tja)

Fråga alla män som lever så år ut och år in ...de kanske kan ge lite tips om hur man kan stå ut...

• Vargaflickan

Så tröttsamt med alla på den här hemsidan som inte förstår att lust inte är något man bara trollar fram. Samma sak gäller för dig som för andra som gnäller om det: vackert vänta tills sexlusten kommer tillbaka, eller skiljas, det är det du har att välja på.

• Anonym (Samma)

Har inga goda råd att ge. Min man har inte velat ha sex med mig på 3 år! Han vill inte separera.. och det vill helst inte jag heller.

Otroligt lätt för alla andra här att säga vad man ska göra. Jag vet inte... vet bara att jag längtar extremt efter passionerat sex..

• Anonym (Tja)

Kom på att min man hade en sån situation med sitt ex. Inget sex på 12 år innan exet träffade en hon var otrogen med och kom på att hon ville ha sex i ett förhållande också (dock inte med sin man utan de skilde sig då).

Han säger att han stod ut genom att ägna sig åt annat (barnen och intressen) och att det gick allt lättare med åren. Han menar också att det går lättare om man inte alls har fysisk kontakt. Då vänjer man sig av med det liksom.

• Anonym (mam)

Jag förstår dig verkligen. Men någon stans så kommer jag till det faktum att jg älskar min man så oerhört mycket och skulle aldrig vilka vara utan honom. Så om jag får tillfredställa mig själv ibland så känns det helt okej.

• Anonym (H)

Så varför skaffar du dig inte en älskare?

• Pussan
    Vargaflickan skrev 2017-10-25 21:06:07 följande:

Så tröttsamt med alla på den här hemsidan som inte förstår att lust inte är något man bara trollar fram. Samma sak gäller för dig som för andra som gnäller om det: vackert vänta tills sexlusten kommer tillbaka, eller skiljas, det är det du har att välja på.

Och lika tröttsamt med de som inte förstår att det är väldigt frustrerande när man verkligen längtar efter sex med sin partner och inte får det.
  • Undrarrr

Tar du din del av disk och städningen? 

Hjälper du honom med biltvätt och hjulbyte ?

• Jemp

Frustrerande sits, det förstår jag.

Men nej, du ska inte få honom att förstå att ni "måste" ha sex. Det ska man ha för att man själv vill.

Svar på tråden Maken nekar mig sex