• hej123456789101112131415116

Attraktion

Hej! Jag skulle vilja behöva tips för att få bort attraktion för en annan man. 

Jag och min pojkvän har flyttat till en ny stad pga att jag börjat plugga. Min pojkvän gör samhällstjänst i en kristen förening där många där har blivit frälsta av jesus där de tidigare varit knarkare. 

De brukar sjunga och min pojkvän berättade hur vacker jag är och vacker röst jag har, så kom jag dit och ledaren där tyckte jag sjöng jättebra och gett mig massa solon och mycket uppmärksamhet. Tex som idag så sa han vad trygg jag känner mig när jag sätter mig bredvid dig o han har tjej. 

Han har tjej och jag pojkvän men första gången jag sjöng med honom så började mitt hjärta slå i flera slag och jag blev väldigt upphetsad. 

Han är 39 och jag 19. Varje gång jag är i hans närhet vill jag att han ska klä av mig och ha sex med mig, typ när han och min pojkvän lyssnade på när jag sjöng ville jag ha en trekant med dom och tänkte att det var mina pappor som skulle ta hand om mig i sängen. 

Enda sen jag föddes så har jag träffat min pappa högst 4 veckor per år, pga han flyttade långt ifrån efter jag de tredje barnet, han kanske inte varit den mest sympatiske pappan och i gymnasiet började jag märka av mina faderskomplex med tanke på hur jag betedde mig och vilka jag attraherades av.

Nu är min fråga, hur ska jag sluta ha en förälskelse  i denna snälla, uppmärksamma, glada, högljudda och snygga man? Jag älskar min pojkvän mycket.
  • Svar på tråden Attraktion
  • Jenna Eriksdotter

Du har ju samma logik när det kommer till sex som du har till din livsåskådning. Båda lika verklighetsfrånkopplade. Så vidare du inte är kristen själv? För då är ju hela grejen bara dirty och måste upplevas! =D

Svar på tråden Attraktion