Vad var era AMH och FSH värden?
Vad är era AMH och FSH värden och hur gamla är ni?
Vad är era AMH och FSH värden och hur gamla är ni?
Minns inte riktigt men tror att mitt amh var 0.6 för det var runt gränsvärdet för ivf minns jag.
FSH runt 14 kanske ? Strax över rek värden
Glömde åldern var runt 33 år då
Så räknad som begränsad fertilitet o låg för min ålder då!!
Men det blev en som i alla fall genom ivf : )
Så räknad som begränsad fertilitet o låg för min ålder då!!
Men det blev en som i alla fall genom ivf : )
Vi försökte drygt 2 år innan utredning o då hade vi fått ett missfall på egen hand. Utredningen visade på svaga värden gällande äggreserven. Aldrig fått någon klar anledning sannolikt livets lotteri- biologiskt/genetisk anledning helt enkelt. Fick diagnos endometrios under behandlingarna men oklart om det påverkat då jag hade fri passage i äggledare , inga cystor osv.
Gjort tre ivf, blev gravid på första men fostret var dött vid kontroll i v 11!
På nytt gravid vid tredje ivf o fick en son i somras !!
Med mina ägg o makens spermier!
Vi försökte drygt 2 år innan utredning o då hade vi fått ett missfall på egen hand. Utredningen visade på svaga värden gällande äggreserven. Aldrig fått någon klar anledning sannolikt livets lotteri- biologiskt/genetisk anledning helt enkelt. Fick diagnos endometrios under behandlingarna men oklart om det påverkat då jag hade fri passage i äggledare , inga cystor osv.
Nej på min anamnes (en kombination av symtom ) o att jag utvecklade en endo cysta vid sista behandlingen !! Har kämpat för diagnosen i 4 år, de vill ogärna öppna o op om man inte måste!
Behandlingsmässigt spelar titthållsop ingen roll jag får samma stöd o läkemedel ändå