• Anonym (Pop just nu)

Hur kombinerar man två halsband?

Överallt (på TV) ser man att man tydligen ska ha två eller fler halsband just nu men jag får inte till det. Hur sjutton ska man kombinera det så att det ser snyggt ut?

• Svar på tråden Hur kombinerar man två halsband?
  • Anonym (Pop just nu)
    Anonym (Bara kö på) skrev 2017-10-24 16:11:09 följande:
    Det där var snyggt och verkar jättebekvämt! Ska genast gå ut på stan för att köpa ett likadant!
  • linani

Alltså... det lättaste är väl att bara titta på hur personerna du ser på TV gör och sedan kopiera det?

Tycker också det beror på din egen klädstil, och vad du personligen gillar för smycken. Tre sätt kan annars vara:

1. Häng två halsband i samma stil rakt ovanpå varandra (tänk: samma typ av metall/färger):
    goo.gl/6c2Fea

2. Kombinera halsband i choker-modell med långa halsband:
    goo.gl/MtAad6

3. Lägg ihop tre enklare halsband i olika längder till ett statement-halsband:
    goo.gl/ec1nDf

• Anonym (Pop just nu)
    linani skrev 2017-10-24 16:26:52 följande:
    Alltså... det lättaste är väl att bara titta på hur personerna du ser på TV gör och sedan kopiera det? smile1.gif

Tycker också det beror på din egen klädstil, och vad du personligen gillar för smycken. Tre sätt kan annars vara:

1. Häng två halsband i samma stil rakt ovanpå varandra (tänk: samma typ av metall/färger):
    goo.gl/6c2Fea

2. Kombinera halsband i choker-modell med långa halsband:
    goo.gl/MtAad6

3. Lägg ihop tre enklare halsband i olika längder till ett statement-halsband:
    goo.gl/ec1nDf
    Jag har försökt härma personerna på TV redan men tycker det ser ut som att jag hänger på mig allt jag har medans det på TV ser fint ut. Jag behöver en stylist! Drömmer

OT men vågar man öppna länkar som ser ut som dina? Inte för att jag anklagar dig för något men jag har alltid undrat vad det betyder när länkarna ser brutna ut som ovan för det är inte första gången jag ser såna.

• linani
    Anonym (Pop just nu) skrev 2017-10-24 16:32:55 följande:
    Jag har försökt härma personerna på TV redan men tycker det ser ut som att jag hänger på mig allt jag har medans det på TV ser fint ut. Jag behöver en stylist! Drömmer

OT men vågar man öppna länkar som ser ut som dina? Inte för att jag anklagar dig för något men jag har alltid undrat vad det betyder när länkarna ser brutna ut som ovan för det är inte första gången jag ser såna.
    Vågar och vågar, du får väl prova och se vad som händer?
    Haha nej dom är ofarliga. Det är bara ett verktyg från Google för att göra långa länkar mer lätthanterliga.

Okej det är ju svårt att ge råd när man inte har dina smycken framför sig...
    Men tänker du på att matcha så det är samma färger och metaller i alla smycken? Att bära dem ovanpå en enklare tröja så att de inte krockar?
    Att kombinera halsband med enkla hängen, alltså att inget av dem har en stor blaffig sten som tar över, typ?
  • Aniiee

Jag har alltid minst 2 halsband när jag har halsband (är inte så jätteförtjust i att bära smycken överhuvudtaget, men men). Ofta 3, ibland 4...

Ett enkelt och ett lite flashigare funkar alltid.

Ibland snor eller flätar jag ihop flera halsband på olika sätt.

Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
Svar på tråden Hur kombinerar man två halsband?