Kastrera en man, vad händer?
Hej familjeliv.
Jag hoppas att få lite klarhet i en frågeställning jag haft i huvudet.
Jag är 28 år, och precis som ganska många 28 åriga män så tänker jag ganska mycket på mitt utseende och fokuserar väldigt mycket på kvinnor och sex.
Jag har bättre och sämre dagar, där jag ena dagen kan tycka att jag är rätt go, och andra dagar tycka att jag ser ut som ett vörtbröd typ.... och det är just det - jag är en typisk man, som är extremt tävlingsinriktad och "pissar rivir", och som ständigt jämför mig med andra män och fokuserar på kvinnor! Jag hade liksom bara velat sluta tänka så mycket på er fantastiska kvinnor och bara fokusera på my own shit istället.
Det känns ändå på sin plats att också förklara att jag inte på något sätt är en outsider eller sexuellt frustrerad - men jag har en stark "manlig instinkt" typ.
Att kastrera en manlig hund har som jag förstått i regel väldigt god effekt på hunden - den lugnar liksom ner sig och chillar...
Har det samma effekt på människor, skulle det innebära att man helt tar avstånd från sexuella fantasier - eller skulle man fortfarande kunna få erektion men bara sluta bry sig så mycket.
Är det någon här som har erfarenhet av kastrerade män?
Hoppas ni alla får en kanonfin vecka!