Joio skrev 2017-10-20 16:02:34 följande:
Så det är ok att diskutera om man till exempel tycker att mycket rasistiskt och sexistiskt eller nedlåtande och hånfulla kommentarer om funktionsnedsatta eller andra grupper i samhället tillåts passera? För det tycker jag definitivt.
Förhoppningsvis misstolkar jag men ibland känns det som att de som satt reglerna som moderatorerna ska följa (inte moderatorena själva alltså) är tydligt höger/SD eftersom så mycket hatiskt innehåll tillåts.
Hej hej!
Jag kan försäkra dig att våra moderatorer inte modererar utifrån partisympatier varken åt höger eller vänster. Utan vi modererar utifrån de regler som finns satta för sajten.
Om du upptäcker ett inlägg som du tycker borde tas bort så anmäl det direkt. Det är inte säkert att vi har sett det och därför är det av största vikt att du anmäler om du ser något stötande.
Det granskas sedan av moderatorerna- och man plockar bort det om det är så att inlägget/tråden bryter mot reglerna.
Skulle det vara så att du tycker att ärendet bedömts helt upp åt kaklet galet så vänder du dig till mig på supporten.
( support @
familjeliv.se ,utan mellanslag)
Skriv ett kort mejl och berätta vad det är du reagerar på och glöm inte att ta med ärendenumret också så kan jag kika på det
Ha det gott
Charlotte