Äggdonation 2018
Någon mer än jag som ska göra äggdonation och väntar på donator?:) vi kan följas åt! ???? själv startade vår resa 2016 på vintern. Nu är vi godkända och nästa år hoppas jag på donator och få bli gravid!
Någon mer än jag som ska göra äggdonation och väntar på donator?:) vi kan följas åt! ???? själv startade vår resa 2016 på vintern. Nu är vi godkända och nästa år hoppas jag på donator och få bli gravid!
Jag och min sambo har fått ett preleminärt besked om donation omkring Jan-Feb 2018! Det känns jättespännande och igår köpte jag Folsyra som jag ska börja äta! Det känns jättehäftigt att vår donator just nu håller på att ta sprutor och grejer, för att vi ska få vårt ägg!
Inget av mina två återförda ägg den 2/12-17 fäste så nu väntar jag på mensen för att få starta medicinering inför nästa försök som då blir ett FET (vårt första) då vi har flera blastocyster i frysen. Det blir då min 3:e ÄD, då jag fick en son genom ÄD 2015. Har dessförinnan gjort flera ivf:er och en immunologisk utredning i Aten. Har försökt få barn sedan februari 2011 och har flera missfall bakom mig.
Jag och min sambo har fått ett preleminärt besked om donation omkring Jan-Feb 2018! Det känns jättespännande och igår köpte jag Folsyra som jag ska börja äta! Det känns jättehäftigt att vår donator just nu håller på att ta sprutor och grejer, för att vi ska få vårt ägg!
Nu har mensen kommit. Ultraljud för att mäta slemhinnan nästa vecka och sen återföring veckan efter det förhoppningsvis :) Hur går det för er andra?
Hej!
Vi ska göra ÄD första gången nu i feb. Vilka kliniker har ni valt? Vi ska till Ava i Riga, ngn som har erfarenhet av dem?
Väldigt spännande såklart, men även sorg att vi inte lyckades själva... 5 missfall bakom oss.
/ M
Vul idag, slemhinna på 13mm så förhoppningsvis blir det FET i början av nästa vecka. Hoppas på att få två ägg även om jag vet att det är typ omöjligt när det gäller blasto i Sverige... hur går det för er andra?
Ska göra Vul nästa vecka. Så efter det är det väl dags för spermie-leverans för sambon, o fem dagar senare åker jag över :)
Vilken klinik har ni valt?
Spännande! Har fått tid för FET den 31/1 så jag åker upp till Umeå på onsdag morgon.
Jaha! Snart ju! Spännande, håller tummarna.
Hur kommer det sig att ni kan göra ÄD i Sverige?
Jaha! Snart ju! Spännande, håller tummarna.
Hur kommer det sig att ni kan göra ÄD i Sverige?