15-månaders som har väldigt svårt att komma till ro och somna, främst kvällstid. Tips!!
Vår minsting är snart 15 månader och har sedan början av sommaren haft väldigt svårt att somna kvällstid framförallt. Dagtid sover hon oftast i vagnen eller så somnar hon bredvid mig i sängen.
Kvällstid somnar hon också bara bredvid sängen men först efter lång tids knölande... inte ledsen, men far runt i sängen som en tok.
Övertrött? Sover två pass dagtid, lite olika tider och väldigt olika längd, mellan 1-2 timmar oftast iaf.
Ammar fortfarande lite, främst kvällstid precis innan hon ska sova, ofta inne i sängen. Ibland verkar hon nästan somna till relativt fort, men då sätter hon sig upp o så börjar det...
Har ni några tips? Vill helst få henne att börja sova i egen säng och även somna där, men vet inte var jag börjar? Skämt bort henne med att sova bredvid mig sedan hon var nyfödd... hon skriker så fort jag lägger henne i spjälsängen. Kan somna där någon enstaka gång dagtid, men efter lång tids gråt o skrik o sover oftast max en halvtimme...