Att välja barnvagn - vad rekommenderas
Vilken barnvagn skall jag köpa, vilket märke och vilken modell? (det är inte till mig utan som en gåva).
Cirka 10'000 tänkte jag att den kunde kosta.
Vilken barnvagn skall jag köpa, vilket märke och vilken modell? (det är inte till mig utan som en gåva).
Cirka 10'000 tänkte jag att den kunde kosta.
Börja med att prata me dem som ska få vagnen. Vilka behov har den familjen? Olika vagnar passar utifrån olika behov . Ska det vara en stadsvagn, köras mycket i skog och mark, lätt kunna fällas ihop i en bil m.m.
Du får nog specificera lite mer vilka behov som ska tillgodoses. Bor personen i stan eller på landet? Ska det vara både ligg-och sittdel? 4 fasta hjul eller swivel? Teleskophandtag eller knäleds? Behöver den bli väldigt liten ihopfälld (har dom liten bil?)? Osv!
Du kan ju googla barnvagnar bäst i test.
Britax smile brukar vara populär. Den är billig och bra!
Ge ett presentkort, de flesta blivande mammor brukar vara väldigt kritiska och noga med sina vagnval.
Att paret själv får välja vad de vill ha. Jag hade verkligen inte uppskattat att få en!
Jag hade i alla fall verkligen uppskattat att få en!!!!! Ja Britax Smile är bra, får mycket beröm i tester, är en populär "allround-vagn".
Bättre med ett presentkort än att du väljer ut en.