Kan jag ha blivit drogad? Läs gärna och gör en egen bedömning
Nu är det så att jag har varit på en hemmafest, drack alkohol men är aldrig den personen som blir fullast utan tar oftast istället hand om alla andra fulla.
Men jag säger inte att jag var helt nykter heller.
Har aldrig fått några större minnesluckor av en kväll med alkohol. Kanske något litet någon gång bara.
Men denna gången var det annorlunda. Hela kvällen var som vanligt och jag minns allt men så blev jag ensam med en person på natten när alla andra lagt sig. Vi och en till skulle sova i en gäststuga men den tredje personen var för full och somnade. Vi tog en drink ihop och pratade efter det har jag stora minnesluckor. Tyvärr händer det flera otrevliga saker mot mig som jag inte kommer gå in så noga på här men det var iallafall en kille som inte kunde sköta sig mot en tjej om man säger så.
Jag minns endast några otrevliga stunder men där emellan är det helt svart. Jag minns vid ett tillfälle att jag inte har någon kontroll på mitt huvud och det bara for åt sidorna. Då reagerar jag och tänker snabbt va fan är det med mig.
Jag ramlar på något konstigt sätt och skadar mig ordenligt (går nu hos läkare och lägger om stora sår) men under den natten känner jag absolut ingenting. (vet dock att smärta kan komma senare)
Jag har ca 4 starka minnen där det hände riktigt otrevliga saker.
Det skrämmer mig att jag inte vet och kommer ihåg exakt allt. Detta är så sjukt olikt mig.
Kan jag blivit så full helt plötsligt? Detta var runt 04-05 (har ingen direkt tidsuppfattning)
Klockan 09 på morgonen blåser jag 0 i en alcomätare. Hur är det möjligt om jag var så jäkla full? Så typ medvetslös och enorma minnesluckor.
Ingen av dom andra som la sig innan mig och inte var direkt fullare blåste ens 0.
Så nu undrar jag.
Låter detta som att jag blivit drogad?
Kan han ha lagt något i min drink?
Har aldrig testat någon drog så har inget att jämföra med.
Om ni tror detta finns det något sätt jag kan kolla detta?
(det är 5 dagarsen)
Tror dock mitt odiskade glas står kvar i min väska jag glömde där. Kan man göra något med det?
Fråga om ni undrar något.