Jag tror att jag är kär. I en annan tjej.
Hej! Jag kände att jag behöver få ventilera lite här, detta är väl inget ämne man tar upp med vänner och familj direkt.
Jag är en tjej runt 30 som tidigare bara varit kär i killar. Visst kan jag blivit lite smått förälskad i en kompis men aldrig attraherad eller så. Har nyligen lärt känna en tjej och bara för några dagar sedan insåg jag att jag banne mig är kär i henne. Jag tänker på henne hela tiden, fantiserar om sex med henne, vill träffa henne och prata med henne. Grejen är den att jag inte har den blekaste aning om hon ens är det minsta intresserad av andra tjejer. Jag inbillar mig att jag inte borde ha fått sådana här känslor om inte hon på nåt sätt visar intresse utan att jag direkt reagerat på det? Kanske bara önsketänkande. ;) Vi har som sagt bara känt varandra ett tag, träffades via gemensamt intresse. Har inte kramats någon gång ens. Hon vill umgås men det vill man ju ofta med sina vänner :)
Hon är singel, lite äldre än mig. Inga barn, ingen tidigare man eller så vad jag vet. Hur kan jag få veta utan att direkt fråga? Jag vill ju inte heller förstöra en vänskap om det är så att hon inte alls är intresserad.
Fan detta är både underbart och fruktansvärt jobbigt. Och jag längtar att få träffa henne igen...