• Anonym (Ts)

Fler tjejer är nyfikna på andra tjejer?

Fler tjejer som jag som är nyfiken på andra tjejer?

• Svar på tråden Fler tjejer är nyfikna på andra tjejer?
  • Anonym (BeeBee)

Absolut! Vet dock inte om det är "på riktigt" eller om det är en 30+ kris /tradigt familjeliv... Någon annan som känner igen sig?

Själv så här jag en fin men smått tradig och opassionerad man, och 2 små barn under 5 år...

Har nog alltid funnit kvinnor som ser "lesbiska" ut, sexiga och triggat en nyfikenhet.

Men nu så är jag så nyfiken att jag snart måste testa om gräset är grönare och mysigare...

• Anonym (@)

Jo visst finns d en nyfikenhet... Har du erfarenhet?

• Anonym (Jepp)
    Anonym (BeeBee) skrev 2017-10-18 23:48:58 följande:

Absolut! Vet dock inte om det är "på riktigt" eller om det är en 30+ kris /tradigt familjeliv... Någon annan som känner igen sig?

Själv så här jag en fin men smått tradig och opassionerad man, och 2 små barn under 5 år...

Har nog alltid funnit kvinnor som ser "lesbiska" ut, sexiga och triggat en nyfikenhet.

Men nu så är jag så nyfiken att jag snart måste testa om gräset är grönare och mysigare...

*räcker upp handen* Till skillnad från dig så vet jag att jag är bi och har möjlighet att utveckla känslor för en kvinna. Är dock i en heterorelation idag och har två barn. Har dock börjat känna en stor längtan efter en samkönad relation, sorgligt nog.
  • Anonym (BeeBee)

Även jag har en längtan som nästan känns som abstinens ???? fastän jag aldrig ens varit i en relation tillsammans med en kvinna.. Men eftersom jag är här och skriver av mig och nyfikenheten / lusten inte blir mindre, så tar min hjärna onödig energi till att övertänka... vet inte riktigt hur jag ska gå vidare, samtidigt som svaret är självklart.....

• Anonym (Jepp)

Jag känner precis som dig - så skönt att inte vara ensam om tankarna! Har kikat lite på grupper på facebook men vågar inte riktigt ansluta mig... hade helt klart varit med "på" om jag inte hade varit i den situation som jag befinner mig i nu. Vissa pratar om trekanter men jag känner att det inte är något för mig... jag vill känna intimitet och närhet med den jag är med.

Tänker du mycket på det här? Jag känner att dagarna/månaderna/åren går och jag blir inte yngre heller - samtidigt som jag inte bara kan lämna allt och förstöra tre människors liv. Haha ja du hör ju... har väldigt mycket mixade känslor kring detta. :)

• Anonym (BeeBee)

Om jag ska vara fruktanskvärt ärlig, så lutar mina tankar åt att gå på bi/homo vänliga uteställen, träffar jag någon så börjar det med en vänskap med närhet, blir vänskapen äkta kärlek så lämnar jag mannen då.... (har redan sagt att jag funderar på om vi ska gå skilda vägar, dock inte hela sanningen)

• Anonym (Jepp)

Jag har också funderat lite åt det hållet. Alltså att lämna om det skulle bli så. Känner att livet är alldeles för kort för att stanna i en "kompisrelation". Jag har inte sagt något till min man utan han tror att allt är som vanligt. Hur reagerade din man? Vet du några bra uteställen? :)

• Anonym (BeeBee)

Han är smått oförstående till mina känslor, men men.. Själv bor jag nära malmö, så här har vi Wonk och bee bar vad jag vet :) Själv?

Svar på tråden Fler tjejer är nyfikna på andra tjejer?