Någon med bra koll på hudvård? Bra ansiktscreme för vintern?
Jag använder nu dermalogica skin smoothing creme och behöver något med mer fukt inför vintern, vad är bra? :)
Inga lågprismärken!
Jag använder nu dermalogica skin smoothing creme och behöver något med mer fukt inför vintern, vad är bra? :)
Inga lågprismärken!
Jag kör dermalogica super hydrating booster! Ger väldigt mycket fukt. Som nattkräm året om (och ibland dagkräm vintertid) använder jag Clarins hydra essentiel. (Dagkräm sommartid är active moist/dermalogica.) Alltid boostern tillsammans med krämen.
Jag har också skin smoothing creme men vill ha någon tvätt av samma märke som tar bort färgad dagkräm eller foundation också. Använder ni någon därifrån som kan rekommenderas? Har active moist mer eller mindre fukt än skin smoothing creme?
Jag har också skin smoothing creme men vill ha någon tvätt av samma märke som tar bort färgad dagkräm eller foundation också. Använder ni någon därifrån som kan rekommenderas? Har active moist mer eller mindre fukt än skin smoothing creme?
Vilken prisklass? Jag har väldigt torr hy och har använt Sensai super moist i flera år, har provat andra märken men går alltid tillbaka till den. Den är dyr, men två pumptryckningar per gång gör att den räcker länge, brukar även passa på att köpa på Åhlens eller Kicks när de har 20% medlemsrabatt.
www.kicks.se/sensai-b771/hudvard/ansikte/dagcreme-c2615/cellular-performance-emulsion-iii-super-moist-p42483
Babor vita balance är svinbra på vintern!
Finns en vita balance med argan olja också för extra torra tider.
Har fimpat alla dyra cremer sen jag hittade cetaphil, helt suverän serie:).
Har fimpat alla dyra cremer sen jag hittade cetaphil, helt suverän serie:).
Exuviance's ultra restorative cream tycker jag (också en torris) är super på vintern.
Vilken superhärlig tråd o massor med bra tips!
Jag tänker spontant på Decleor Hydra Floral Multi Protection 24HR Moisture Activator Rich Cream som är så härlig o ger både näring och fukt. Du kan ju även testa att köra Skinceuticals B5 serum som är GRYMT bra o när det blir kallare låsa in fukten från serumet m en fet kräm som tex den från Decleor ovanpå.
Hudvård är för övrigt mitt största intresse! Jag har en blogg om hudvård där ger jag massor med tips grundat på många timmars googlande på ingredienser och forskningsresultat men också efter vad jag själv prövat.????????Varmt välkomna in o läs på skincares.blogg.se/
nu har jag varit inaktiv ett tag och missat lite :)
har iaf slagit till på bioderma, har inte hunnit använda den så länge men är hittills nöjd :)